  • Data: 2003-08-29 08:18:06
    Temat: Re: czy bankomaty PKOBP...
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bezsens totalny. To nie mogli zrobić osobnej opcji sprawdzenia tego
    stanu ?

    Niby tak, ale tak do końca nie jestem pewien, czy kwota "środki
    dostępne dla wypłaty bankomatowej" jest tożsama z kwotą rzeczywiście
    dostępnych środków. Kiedyś np. bankomat dał mi więcej, niż miałem na
    koncie. Chcieli się zabezpieczyć może przed reklamacjami klientów w
    rodzaju "bankomat pokazał mi, że mam na koncie, to wypłaciłem".

    Grzexs