  • Data: 2003-04-14 13:06:01
    Temat: Re: czas na zmiany
    Od: "Danio" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message
    news:b7e5mv$6h8$1@news.onet.pl...

    > Bank Pekao SA nie zmieniał oprocentowania tych kredytów od połowy
    listopada.
    > - Jest to jedna z najbardziej ryzykownych z punktu widzenia banku
    pożyczek. Nie
    > sądzę, aby jej oprocentowanie miało w najbliższym czasie znacząco zmaleć -
    > powiedział "Rz" Sebastian Łuczak, rzecznik prasowy Pekao SA".

    Hehehe, no to mam nadzieje ze niedlugo okaze sie, ze niezmienianie
    oprocentowania przez pol roku okaze sie najbardziej ryzykowna decyzja dla
    tego kto ja podjal.
    Coraz bardziej zaluje, ze odszedlem stamtad miesiac temu, zamiast rok i
    miesiac.
    Bank nie zona, zmienic mozna znacznie latwiej i nie trzeba sie tego bac ;-)

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl