  • 11. Data: 2011-07-07 14:07:43
    Temat: Re: cofanie przelewu z mBanku
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (07.07.2011 14:25), Konfabulator wrote:

    > A może problem polega na tym, że szukał przelewu w historii konta, a anuluje
    > się go w "Operacje zaplanowane"?

    A no racja. Chociaż wydaje mi się że można było kiedyś usuwać z
    historii, ale się nie upieram.

    Czyli pewnie fałszywy alarm i pomroczność jasna.

    p. m.

  • 12. Data: 2011-07-07 14:08:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 7 Jul 2011 15:58:08 +0200, w <iv4e1a$r8p$1@news.onet.pl>, "Adam Sito"
    <a...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Nie wyszedł, przecież widać w historii "okienko" potwierdzające czy przelew
    > został zrealizowany. Pojawiło się dopiero następnego dnia rano.

    No to musiałeś nadawać w niedzielę...

  • 13. Data: 2011-07-07 19:24:27
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Thu, 07 Jul 2011 16:07:43 +0200, mvoicem <m...@g...com> wklepał(-a):

    >A no racja. Chociaż wydaje mi się że można było kiedyś usuwać z
    >historii, ale się nie upieram.
    >
    >Czyli pewnie fałszywy alarm i pomroczność jasna.

    Jeśli przelew był zlecony z datą bieżącą, to pojawia się w historii.
    Anulowanie z historii powoduje storno.
    Zatem ten przelew po prostu już poszedł (jeśli było można wydrukować
    potwierdzenie, to tak właśnie było).

    Ale... to nie w każdym banku działa. :) ING np. nie pozwala anulować przelewu z
    datą dzisiejszą, choćby był zlecony w niedzielę. Dlatego lepiej i tak dać z datą
    przyszłą, jeśli zlecamy go po godzinach pracy Elixiru.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 14. Data: 2011-07-07 20:30:35
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    > Witam,
    >
    > Czy coś się w mBanku zmieniło w temacie cofania *niewykonanego* jeszcze
    > przelewu?

    Nic, bierzesz za telefon i mowisz ze chcesz skillowac przelew ktory jeszcze
    nie wyszedl, jak to onegdaj moj ojciec byl zmuszony zrobic.

    > Okazało się że numer konta jest poprawny, ale jakby był niepoprawny, to
    > nie widzę "guzika" anuluj (czy jak tam on się kiedyś nazywał), a kiedyś na
    > 100% był.

    Jako zywo od 2003 roku nie pamietam takiego ficzera...

    --
    Pozdr.
    Kenny