    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co zamiast ekonta w mbanku?
    Date: Mon, 15 Sep 2014 23:03:59 +0200

    Użytkownik "PL" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:54172997$0$53601$b1db1813$a307dbb3@news.astrawe
    b.com...
    > mbank już się sam pogrzebał.
    > W październiku wyłączą stary, przyjazny wygląd.
    > Czytałem, że meritum wydaje się najbardziej rozsądną zmianą?
    > Jest tu ktoś kto ma konto w meritum banku i może coś z praktyki napisać?
    > Zależy mi po prostu na banku gdzie nie będą wymagać abym kartą musiał
    > nakręcić miesięcznie kwotę X aby nie było opłat za kartę - a kartę
    > oczywiście chcę mieć.
    > Żeby nie było wymogu comiesięcznego wpływu na konto (np z wypłaty).
    > I jak najprostszy, surowy interfejs stojący jak najdalej od wyglądów
    > gównopejspubokowopodobobnych.
    Wg TOiP T-mobile (dawniej Alior Sync) wydaje się być lepszym od Meritum. Obu
    używam sporadycznie. Jestem przyzwyczajony do mbankowej listy odbiorców
    zdefiniowanych i w innych bankach wykonanie zwykłego przelewu jest dla mnie
    jakieś takie nie od tej strony. Np. Meritum chyba najbardziej podpasuje
    komuś pamiętającemu skrócone nazwy odbiorców, bo wejście w listę to niewiele
    widać - nie wiem czemu nie można każdego odbiorcy zapisać w jednej linijce
    aby dało się rzutem oka ogarnąć sporą ich liczbę. W T-mobile to jakoś nie za
    do końca wiem jak mi się udaje wykonywać przelewy, ale kilka już mi się
    udało.
    Jak mnie zmuszą do nowego mbanku (jeszcze nigdy nie zajrzałem) i będę miał
    podobne problemy to będzie jasne, że skoro nie można wybrać dobra, to trzeba
    będzie wybrać mniejsze zło.
    P.G.