  • 11. Data: 2004-04-25 13:54:56
    Temat: Re: co to jest SKOK?
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    news:c6gakp$9cb$1@inews.gazeta.pl...

    > Dobre :) A w Poznaniu kto jest? ;]
    >
    > --
    Sieroty po Cegielskim ;)

    Pzdr
    Andriej Uljanow
    www.kombinatoryka.w.pl

  • 12. Data: 2004-04-25 21:45:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "-=: Flash :=-" <f...@N...poczta.fm> writes:

    > Kilka dni temu w Poznaniu byli aż trzy "skoki" na SKOK-i w jeden dzień!!!
    > Mają bombowe zabezpieczenie kas...;-) Brak szyb kuloodpornych, a przyciski
    > napadowe o wiele dalej niż "pod ręką". Hehe... Żalosne, że coś takiego
    > istnieje i jeszcze na siebie zarabia!?! Scenariusz jakby żywcem wyjęty z
    > jakiegoś westernu... Wchodzisz i bierzesz...;-)

    Tylko pytanie - ile oni tam maja, w gotowce?
    Bo jesli 2 tys. zl...
    A jesli wiecej to po co?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 13. Data: 2004-04-25 23:37:50
    Od: "Piotr" <s...@p...onet.pl>

    > Tylko pytanie - ile oni tam maja, w gotowce?
    > Bo jesli 2 tys. zl...
    > A jesli wiecej to po co?
    > --
    > Krzysztof Halasa, B*FH

    oni sa głównie od udzilania kredytów !!! więc przestańcie psy na nich
    wieszac bo dla wielu biedaków to jedyna mozliwosc !!!

    pozdr. Piotr

  • 14. Data: 2004-04-26 04:42:16
    Od: "Rena" <r...@i...net.pl>

    Użytkownik "Piotr" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > oni sa głównie od udzilania kredytów !!! więc przestańcie psy na nich
    > wieszac bo dla wielu biedaków to jedyna mozliwosc !!!

    a czym te kredyty sie roznia od tych bankowych? rozumiem, ze male kwoty, ale
    jak z % i oplatami?

  • 15. Data: 2004-04-26 06:08:55
    Od: "MIHOO" <r...@w...pl>

    > SKOKi to amatorstwo. Większość prezesiarstwa i dyrekcji to byli
    > górnicy, więc co można o nich powiedzieć.

    W moim SKOK-u, prezesami są prawnicy i ekonomiści. Ponieważ jestem członkiem
    SKOK (jego współwłaścicielem) mam wpływ na to kto jest w Zarządzie.
    Co do amatorstwa, to nie od razu Kraków zbudowano, ale jeszcze rok temu nie
    byłoby tego wątku, bo o SKOK-ach nie było tak głośno.
    W Ameryce odpowiednikami SKOK-ów są Credit Unions, które na grupie często są
    mylone z bankami. Za dziesięć lat nie bedzie różnicy także w Polsce.

  • 16. Data: 2004-04-26 06:48:46
    Od: n...@w...pl (NETborg)

> [...]
    > W Ameryce odpowiednikami SKOK-ów są Credit Unions, które na grupie często

    > mylone z bankami. Za dziesięć lat nie bedzie różnicy także w Polsce.

    Dlatego od niedawna , że górnicy itp. wpadli na pomysł, że można zatrudniać
    wykwalifikowanych specjalistów a nie tylko swoich znajomych i kolegów po
    fachu i z solidarności ;-)

    Pozdr,
    NETborg

  • 17. Data: 2004-04-26 08:48:13
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    Znany(a) niektórym MIHOO, o bladym poranku, olśniony(a), napisał(a):

    > W Ameryce odpowiednikami SKOK-ów są Credit Unions, które na grupie
    > często są mylone z bankami. Za dziesięć lat nie bedzie różnicy także
    > w Polsce.

    Jakby tak jeszcze Prawo Bankowe zaczęło w SKOK-ach obowiązywać i bankowe
    regulacje ostrożnościowe, to już w ogóle byłoby super. I dopóki tego nie
    będzie, zawsze będzie się im przyklejać łatkę kolesiowskiej organizacji.

    --
    woy

    'pytanie, czy dadaiści potrafią napisać minimalnie sensowny post
    usenetowy, dalej pozostaje bez odpowiedzi' [A. Galicki]

  • 18. Data: 2004-04-26 14:24:01
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MIHOO" <r...@w...pl> writes:

> [...]
    > Co do amatorstwa, to nie od razu Kraków zbudowano, ale jeszcze rok temu nie
    > byłoby tego wątku, bo o SKOK-ach nie było tak głośno.

    Eee tam, bylo tak samo "glosno" chyba jak teraz?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 19. Data: 2004-04-26 19:07:49
    Od: "-=: Flash :=-" <f...@N...poczta.fm>

    > Tylko pytanie - ile oni tam maja, w gotowce?
    > Bo jesli 2 tys. zl...
    > A jesli wiecej to po co?

    Z jednego sobie "pożyczyli" podobno 10.000zl

    --
    Flash

    www.wawer.sms.prv.pl
    Najlepsza bramka SMS!

  • 20. Data: 2004-04-26 21:33:12
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl> napisał w
    wiadomości news:c6ihul$pmr$1@news.onet.pl...

    > Jakby tak jeszcze Prawo Bankowe zaczęło w SKOK-ach obowiązywać i bankowe
    > regulacje ostrożnościowe, to już w ogóle byłoby super. I dopóki tego nie
    > będzie, zawsze będzie się im przyklejać łatkę kolesiowskiej organizacji.

    _Dzięki_ temu, że _nie_stosuje_ się procedur bankowych, to jeszcze żaden
    SKOK nie upadł i żaden członek nie stracił ani grosza z powierzonych
    którejkolwiek z kas pieniędzy.

    Z bankami za to cała lata jaja były i być mogą. Parę panicznych opinii lub
    żartów i okazywało się, że Kredyt Bank upada :> Tak więc Twoje zarzuty są
    niczym nieuzasadnione. Oczywiście - wkładanie do SKOKów kwot rzędu milionów
    złotych zasadne nie jest, ale też i nie dla krezusów są one przeznaczone, a
    dla przeciętnie - lub nawet nie - sytuowanego człowieka.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko