  • 1. Data: 2003-07-11 20:20:15
    Temat: co sciemnic przy karcie
    Od: wob <s...@s...polbox.pl>

    Witam
    Zniszczył mi się podpis na karcie BZWBK Maestro i będę się starał o
    wydanie duplikatu (darmowego) ale aby nie oddawać starej karty (na
    pamiątkę chcę
    zachować) będę musiał coś wymyślić, że karta uległa zniszczeniu.
    Właśnie moje pytanie co powiedzieć aby było to wiarygodne i nie czepiali
    się może np.: wpadła do ogniska albo do morza?

    --
    wob

  • 2. Data: 2003-07-11 21:34:25
    Temat: Re: co sciemnic przy karcie
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    wob wrote:
    > Właśnie moje pytanie co powiedzieć aby było to wiarygodne i nie
    > czepiali się może np.: wpadła do ogniska albo do morza?

    A nie możesz powiedzieć, że napis się starł i zniszczyłeś kartę? ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 3. Data: 2003-07-12 07:03:58
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik wob <s...@s...polbox.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.GSO.4.33.0307112218290.28066-100000@iri
    s...

    Właśnie moje pytanie co powiedzieć aby było to wiarygodne i nie czepiali
    się może np.: wpadła do ogniska albo do morza?

    --
    Możesz powiedzieć, że zgubiłeś, zastrzec i poprosić o nową - tylko nie wiem,
    czy nie zapłacisz jakiejś dodatkowej opłaty za zastrzeżenie...