  • Data: 2004-05-24 09:33:17
    Temat: Re: city phone :(
    Od: "JaKi" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
    news:c8sf3j$14v$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > z KK BPH pożegnałem się z żalem, ale rosnące koszty, nawet za dostęp
    internetowy
    > spowodowały racjonalizację składu moich rachunków - u mnie wygrała KK MC
    BZWBK.

    Z BPH tez bym chetnie zrezygnowal - szczegolnie ze mam na niej psi limit - a
    cena karty ie jest wspolmierna do niego. Jednak warto miec jakiegos MC :-)

    > Twój zestaw nie jest zły ale parę dodatkowych kont ktore urzymuję daje mi
    lepszą
    > wygodę - szczególnie planet Fortisa, ktore robi za konto główne :-)

    Ja to robie w ramach minimalizacji. No i dodatkowo zrobilem sie leniwy i nie
    chce mi sie zasilac coraz wiekszei ilosci kont jak z niknie z nich gotowka
    :D

    --
    JaKi