  • Data: 2004-05-24 09:40:29
    Temat: Re: city phone :(
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JaKi wrote:
    > Ja to robie w ramach minimalizacji. No i dodatkowo zrobilem sie
    > leniwy i nie chce mi sie zasilac coraz wiekszei ilosci kont jak z
    > niknie z nich gotowka

    ja tez wlasnie sprawdzilem ile na jakim koncie płacę i dlatego wziałem KK BZWBK
    za 1/2 ceny zamiast tej z BPH, tym bardziej że obie to właśnie MC. BZWBK ma
    szybki i bezpłatny podgląd na transakcje karciane (widać od razu zestawienia
    operacji) i nie zmuszają mnie do prowadzenia rachunku.
    *** blad ***