  • 1. Data: 2003-06-21 17:43:48
    Temat: citifinancial [bialystok]
    Od: "thaZ [space]" <t...@s...pl>

    pytanie: widzał ktoś / korzystał z usług banku (?) CitiFinancial [kredyty
    gotówkowe] - przedstawia się jako bank,
    który znajduje się w galeriowcu przy Monte Cassino [w Białymstoku] ?
    czy to nie kolejny kant&oszust Sp. z o.o. ?
    potrzeba gotówki mnie tam zagoniła,
    a zastałem mało profesjonalną obsługę - odpowiedź dostaję w poniedziałek.
    nie ma wpłaty początkowej [jak w kant&oszust], pieniążki ponoć od razu.

    pozdrawiam,
    thaZ

    --
    Butik Kreatywny
    www.qll.pl

  • 2. Data: 2003-06-21 18:08:59
    Temat: Re: citifinancial [bialystok]
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "thaZ [space]"
    > pytanie: widzał ktoś / korzystał z usług banku (?) CitiFinancial [kredyty
    > gotówkowe] - przedstawia się jako bank,

    AFAIK to jest szyld pod jakim Citibank udziela kredytów detalicznych.

    > a zastałem mało profesjonalną obsługę - odpowiedź dostaję w poniedziałek.

    Tak, to na pewno Citibank ;-)

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2003-06-21 18:32:31
    Od: "thaZ [space]" <t...@s...pl>

    > Tak, to na pewno Citibank ;-)

    ;) rozumiem,
    a więc znów pytanie: jak u Nich z kredytami ?
    ... w "porządnych" bankach dostałem odmowę, mimo to,
    że moje zarobki to brutto to 2100 PLN [umowa o pracę od 8 mies.
    na czas nieokreśl.] , kawaler, student itp.

    w Citi, powiedziano mi, że raczej "wypali" - zobaczymy w poniedziałek.

    pozdrawiam,
    thaZ

  • 4. Data: 2003-06-21 18:34:12
    Od: "thaZ [space]" <t...@s...pl>

    z tym, że nie dostaję wynagrodzenia na konto,
    a nie pomyślałem o tym, że w niektórych bankach trzeba
    przedstawić historię konta.

    to mój #1 ;]

    pozdrawiam,
    thaZ

  • 5. Data: 2003-06-22 06:50:40
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 21 Jun 2003 20:32:31 +0200, "thaZ [space]" <t...@s...pl>
    wrote:

    >;) rozumiem,

    Konretnie to spolka zalezna od Citi. Dziala jednak w segmecnie, w
    ktorym konkuruje raczej z Providentem a nie z bankami.

> [...]
    >na czas nieokreśl.] , kawaler, student itp.
    >
    >w Citi, powiedziano mi, że raczej "wypali" - zobaczymy w poniedziałek.

    Na pewno tu sa szanse duzo wieksze niz w wiekszosci bankow (takze niz
    w samym Citi). Tylko mam nadzieje, ze zapoznales sie z RSP tego
    kredytu.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730