  • 1. Data: 2003-06-21 16:42:50
    Temat: problem z połączeniem RPC
    Od: "Wojciech Król" <t...@p...wp.pl>

    Miałem WIN Serwer 2000 PL i używałem usług terminalowych w trybie zdalnej
    administracji - nie miałem przy serwerze monitora - bo i po co. Po Upgrade
    systemu na WIN Serwer 2000 ANG (ze wzgl licencyjnych) przestały mi działać
    usługi terminalowe - w "menadzeze usług terminalowych" połaczenie RPC ma
    stan "down" i kicha nie moge go podnieść (bo pod prawym przyciskiem opcja
    włącz czy tam podłącz jest wyszarzona) próbowałem usuwać połaczenie RPC,
    generować nowe i nic z tego cały czas "down" i gdy chcę podłączyć się
    klientem usług terminalowych wyskakuje błąd "Serwer nie odpowiada -
    prawdopodobnie przeciązżony - spróbuj później" - nie wiem jak to ugryżć -
    może jakieś koncepcje ???