    From: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [citibank] hackowanie klientów citibanku /d??ugie/ [OT]
    Date: Fri, 02 Jul 2004 15:42:54 +0200

    Marek Madej wrote:

    > O jakiej blokadzie piszesz? O tej na adresy 83.x.x.x?

    Nie chodzi mi o 83... Coraz cęściej spotykam się z wypadkami, że osoby
    korzystające z własnego MTA w linuksie na neostradzie nie mogą wysłać
    poczty głównie do Zach Europy zazwyczaj do dużych poważnych instytucji
    bez skorzystania ze "smarthosta" np w postaci servera onet-u. Pingi do
    MX-a odbiorcy dochodzą, rev DNS-y tepsa ma już OK, a servery dają różne
    dziwne odpowiedzi 5xx z nic nie znaczącymi komunikatami.