  • 1. Data: 2002-07-16 17:40:31
    Temat: citi-do kogo napisac reklamacje?
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    nie wiecei do kogo napisac tam reklamacje dot. kart? czy pan maciej
    napieracz tam jeszcze pracuje?

  • 2. Data: 2002-07-16 18:57:30
    Temat: Re: citi-do kogo napisac reklamacje?
    Od: "Michał" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    > nie wiecei do kogo napisac tam reklamacje dot. kart? czy pan maciej
    > napieracz tam jeszcze pracuje?

    przerabiałem to kiedys :-(
    do citi ( wg.citi) nie ma mozliwosci zlozenia pisemnej reklamacji - nikt nie
    pokwituje odbioru. Wszystko chcą by zalatwiac przez citiphone.
    Oczywiscie mozna wyslac list polecony - ale czy bedzie skutek - ?

  • 3. Data: 2002-07-16 19:13:39
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    --
    ________________
    A jeśli przyjdzie mój czas, nie mów że coś się stało. Zapłacz na moim grobie
    Użytkownik "Michał" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie mozna wyslac list polecony - ale czy bedzie skutek - ?

    Plecony z potwierdzeniem odbioru.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-07-16 20:01:13
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

> [...]
    > pokwituje odbioru. Wszystko chcą by zalatwiac przez citiphone.
    > Oczywiscie mozna wyslac list polecony - ale czy bedzie skutek - ?

    mi na 80 % faxowych reklamacji odpisuja. dawno nie pisalam do nich
    reklamacji, ale jak pisalam ogolnie, to wlasnie nie odpisywali, a jak
    wpisywalam to magiczne nazwisko ,to odpisywali.

  • 5. Data: 2002-07-17 06:21:06
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Michał" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > pokwituje odbioru. Wszystko chcą by zalatwiac przez citiphone.
    > Oczywiscie mozna wyslac list polecony - ale czy bedzie skutek - ?

    nieprawda

    wielokrotnie składałem reklamacje w oddziale i za każdym razem otrzymałem
    potwierdzenie odbioru

    oczywiście raz reklamacja "zaginęła" :) i dopiero na podstawie kopii
    złożonego wniosku zwrócili mi 8 groszy :))))

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski
    kiedyś klient handlo-citibanku

  • 6. Data: 2002-07-17 07:07:28
    Od: "Michał" <p...@w...pl>

    > wielokrotnie składałem reklamacje w oddziale i za każdym razem otrzymałem
    > potwierdzenie odbioru

    "wielokrotnie" - wspołczuję - ja po pierwszym razie wynoislem sie, i jak
    widze zrobilem dobrze

    > oczywiście raz reklamacja "zaginęła" :) i dopiero na podstawie kopii
    > złożonego wniosku zwrócili mi 8 groszy :))))

    no ja mialem powazniejszą sprawę - kilka sporych transakcji z karty i to z
    miast gdzie nigdy nie bylem. Karta Visa, ale bez konta. Pracownicy Citi nie
    mogli rozwiazac problemu - jak zlozyc reklamację - z godzine musialem stac
    razem z pracownikiem oddzialu przy telefonie i ustalac sprawy z jakims
    senior menago.

    Pozniej z kolei okazalo się, ze w Citi nie mozna zlikwidowac karty, jak sie
    nie ma konta. Poniewaz aktualne saldo rachunku karty bylo dodatnie - nie
    wiedzieli jak zwrócic pieniadze. Gotówką w oddziale - nie mozna, pocztą
    nie - tylko na konto (jakiekolweik, tez w innym banku) A co jak ktos nie ma
    konta ? Dostalem propozycje porazającą - albo zaloze sobie gdzie konto
    bankowe, albo daruje pieniadze Citi !!!!

    dzialo sie jakis rok temu

  • 7. Data: 2002-07-17 11:53:44
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Rena <r...@p...pl> wrote:
    > nie wiecei do kogo napisac tam reklamacje dot. kart? czy pan maciej
    > napieracz tam jeszcze pracuje?

    Pracuje, ale i tak gdzie byś nie napisała to wleci standardową droga do
    kosz.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 8. Data: 2002-07-19 20:15:30
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Pracuje, ale i tak gdzie byś nie napisała to wleci standardową droga do
    > kosz.

    Ja slyszalem i czytalem, ze reklamacje na kartach kredytowych w Citku sa
    zalatwiane wzorowo - od reki uznanie tymczasowe kwota reklamowanej transakcji i
    po wyjasnieniu sprawy uznanie na stale (jak rozumiem, nie chesz naciagnac
    banku... ;-)).

    Do kogo pisac? Na pewno mozesz poleconym i np. wpisz "Dzial Obslugi Klienta".
    To zawsze dziala w kazdej firmie (tzn. zawsze cos takiego jak DOK powinno byc).
    Siedziba Citi w Polsce jest przy Goleszowskiej 6 w W-wie.

    Pozdrawiam,
    Karciarz01

  • 9. Data: 2002-07-19 20:17:07
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    k...@p...onet.pl wrote:
    > Siedziba Citi w Polsce jest przy Goleszowskiej 6 w W-wie.

    ZUS prawda. Siedziba BHW jest na Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa.
    --
    pjo

  • 10. Data: 2002-07-19 20:54:36
    Od: "Robson" <m...@w...pl>