eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankichwila strachu w EB › Re: chwila strachu w EB
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out2.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfo
    on.nl!bandi.nntp.kabelfoon.nl!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfe
    ed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.ne
    ostrada.pl!not-for-mail
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: chwila strachu w EB
    Date: Mon, 15 Feb 2010 23:59:43 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 20
    Message-ID: <hlcjpd$c0$4@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hlb5of$ghn$1@news.onet.pl> <hlc5bt$t04$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <smhrk0tp6c98$.dlg@kojer.kojer> <hlc82j$5pr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <r...@k...kojer> <hlcgv4$ova$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlch7n$3em$3@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ggo50.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1266274925 384 83.12.170.50 (15 Feb 2010 23:02:05
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Feb 2010 23:02:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hlch7n$3em$3@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:518535
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-02-15 23:18, krzysztofsf wrote:
    > witrak() pisze:
    >
    >> Wierzysz we wszystko co napisane ? :-)
    >> Ten dodatkowy napis pojawił się w ciągu ubiegłego roku. Pewnie wtedy,
    >> gdy mieli już dość klientów, którzy pytali, czyli gdy stwierdzili, że
    >> mają usterkę.
    >
    >
    > Ale ten warunek caly czas mieli w regulaminie konta.

    Ale chyba wszystkie banki to mają, a jeśli nawet nie wszsytkie, to
    na pewno dwa, o których wiem na pewno, że nigdy nie mają problemu z
    kolejnością przelewów wew. i zew. tj. VWbank i Lukas (pisałem o nich).

    Więc nie w tym problem, czy mają podstawę do nieuznania pretensji
    klienta, tylko w tym, że nie chcą (nie potrafią ?) doprowadzić
    systemu do porządku.

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1