  • 1. Data: 2003-07-05 21:11:59
    Temat: chamstwo i zlodziejstwo w ING !!!
    Od: e...@p...onet.pl

    ING przeszedl sam siebie. Mialem tam przez jakis czas konto "Prestiz" (akurat
    potrzebowalem) i nawet chwalilem sobie. Mam juz jednak dosc placenia 20 zl
    (sic!) miesiecznie, nie za to "wyroznienie".
    27 czerwca zlozylem wniosek o zmiane pakietu na tanszy, standardowy. Okazalo
    sie, ze nastepnego dnia (28.06) pobrali mi prowizje za prowadzenie konta -
    oczywiscie 20 zl. Rozumiem, spoznilem sie, pewnie zmiana dziala z opoznieniem.
    Ale na wyciagu widze, ze za 3 dni (1 lipca) znow zostala pobrana ta sama
    prowizja 20 zl !!! Nigdy cos podobnego mnie nie spotkalo.
    Wie ktos moze, o co chodzi??? (wiadomo, ze o pieniadze)
    Chyba ich pos...lo !!! Na szczescie moge przynajmniej zrobic co nieco, ze temu
    banczkowi to chamstwo na pewno sie oplaci.
    A i tutaj chcialbym przy okazji zrobic im mala reklame (gdyby ktos mial jeszcze
    watpliwosci, jak ja do niedawna mialem)

  • 2. Data: 2003-07-05 22:52:02
    Temat: Re: chamstwo i zlodziejstwo w ING !!!
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > banczkowi to chamstwo na pewno sie oplaci.
    > A i tutaj chcialbym przy okazji zrobic im mala reklame

    Spokojnie. Może warto najpierw dowiedzieć się u źródła skąd te opłaty?
    Zepsuć komuś opinię jest bardzo łatwo.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-07-05 23:42:20
    Od: e...@p...onet.pl

    > Spokojnie. Może warto najpierw dowiedzieć się u źródła skąd te opłaty?
    > Zepsuć komuś opinię jest bardzo łatwo.

    Przeciez napisalem wyraznie: "prowizja za prowadzenie konta" - sprawdzilem w
    necie. Co tu mozna jeszcze sprawdzic? Oczywiscie pofatyguje sie jeszcze do
    oddzialu.
    A opinie, rzeczywiscie, zepsuli sobie u mnie bardzo latwo.

  • 4. Data: 2003-07-06 03:10:49
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Przeciez napisalem wyraznie: "prowizja za prowadzenie konta" -
    > sprawdzilem w necie. Co tu mozna jeszcze sprawdzic?

    Wystarczy zapytać, dlaczego pobrali Ci tę opłatę.
    I daj ich odpowiedź na grupę.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-07-06 07:37:47
    Od: "RaF20v" <r...@w...pl>

> [...]
    > potrzebowalem) i nawet chwalilem sobie. Mam juz jednak dosc placenia 20 zl
    > (sic!) miesiecznie, nie za to "wyroznienie".

    Nie rozumiem Cię. Normalne, że jak już nie potrzebujesz konta "Prestiż" i
    nie chcesz płacić to zmieniasz taryfę na tańszą. Co za problem?

> [...]
    > Ale na wyciagu widze, ze za 3 dni (1 lipca) znow zostala pobrana ta sama
    > prowizja 20 zl !!! Nigdy cos podobnego mnie nie spotkalo.

    To wtedy idę do oddziału i wyjaśniam sprawę.

    > Wie ktos moze, o co chodzi??? (wiadomo, ze o pieniadze)

    Napewno wie dysponent...

    > Chyba ich pos...lo !!! Na szczescie moge przynajmniej zrobic co nieco, ze
    temu
    > banczkowi to chamstwo na pewno sie oplaci.

    Coś nerwowy jesteś

    PS. Chamstwo to by było, jak by Cię potraktowali odpowiednio w oddziale... a
    Ty nawet tam nie byłeś.

    Myślę, że jak tam pójdziesz, to na pewno wszystko się wyjaśni :)
    Pozdro
    RaF20v

  • 6. Data: 2003-07-06 12:21:49
    Od: "Jacek" <j...@t...pl>

    jesli Cię okradli to oddaj sprawę do sądu.

    A jesli jesteś taki odważny i potrafisz bluzgać nie tylko na grupie to
    napisz do nich list formalnie oskarżając ich w nim o złodziejstwo.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-07-06 13:19:28
    Od: "Arek" <a...@g...net>

    Faceta okradli i ma sie biedak uspokoic, no pewnie niech sie nie denerwuje
    jeszcze nie raz go okradnie ta holenderska banda....

  • 8. Data: 2003-07-06 13:41:53
    Od: e...@p...onet.pl

    > Nie rozumiem Cię. Normalne, że jak już nie potrzebujesz konta "Prestiż"  i
    > nie chcesz płacić to zmieniasz taryfę na tańszą. Co za problem?

    Wlasnie to zrobilem - i zamiast nowej, nizszej oplaty naliczyli mi stara -
    podwojnie. Naliczyli jakby za 2 mies. z gory, mimo ze pakiet uslug zmienili od
    razu (tzn. w regulaminowym 3 dniowym terminie).
    W tym wlasnie rzecz, a nie w wysokosci (stac mnie bylo na te 20 zl/mies., stac
    i teraz).

    > To wtedy idę do oddziału i wyjaśniam sprawę.

    Oczywiscie ze pojde. Choc wcale nie mam ochoty

    > PS. Chamstwo to by było, jak by Cię potraktowali odpowiednio w oddziale... a
    > Ty nawet tam nie byłeś.

    Trzeba rozroznic: w oddziale (prawie) zawsze traktowali mnie b. grzecznie - nie
    moge powiedziec i sam tu nieraz ich bornilem. Chodzi mui o chamstwo nie ludzi,
    a instytucji. Bo jestem przekonany, ze taka oplate pobrali mi lege artis,
    zgodnie z jakims chamskim zapisem gdzies tam w tabeli, czy w regulaminie.
    Ktorego istnienie nie zmienia faktu, ze jest chamski

  • 9. Data: 2003-07-06 13:46:24
    Od: e...@p...onet.pl

    > jesli Cię okradli to oddaj sprawę do sądu.

    jest subtelna roznica semantyczna miedzy kradzieza a zlodziejstwem. jedno, to
    kategoria prawna, drugie - moralna. obawiam sie (jestem wrecz przekonany), ze
    prawnie mieli jakas podstawe. co nijak nie zmienia klasyfikacji morlanej.
    wiadac, nie tylko oni nie rozrozniaja tych pojec.
    co do sadu, wiesz dobrze, ze przy takich kwotach nie ma to sensu. jesli
    okazaloby sie, ze oplate pobrano bezprawnie, nie wykluczam wystapienia do
    arbitra

    > A jesli jesteś taki odważny i potrafisz bluzgać nie tylko na grupie to
    > napisz do nich list formalnie oskarżając ich w nim o złodziejstwo.

    napisze formalna reklamacje, a w niej, co o tym sadze.
    niezaleznie od tego, naprawde wiecej na tym straca niz zyskaja - i tyle

  • 10. Data: 2003-07-06 14:01:20
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > mui o chamstwo nie ludzi, a instytucji. Bo jestem przekonany, ze taka
    > oplate pobrali mi lege artis, zgodnie z jakims chamskim zapisem

    Niekoniecznie.
    Może po prostu pomylił się pracownik? Albo niechcący wykryłeś błąd w
    ICBS-ie? ;)
    Takie numery zdarzają się wszędzie, a klasę instytucji poznaje się po
    sposobie załatwiania takich spraw.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl