  • 1. Data: 2008-08-07 21:05:55
    Temat: bzwbk - bardzo zjawiskowo wywalony brak kompetencji!! - to ja od siebie doloze
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    mialem nie pisac na grupie, ale skoro juz nie jestem samotny w uzalaniu sie
    na bzwbk to doloze swoje

    kilka dni temu zakladalem konto (11 O. Warszawa), poniewaz mam od kilku lat
    rachunek maklerski w DM BZWBK, to zaznaczylem panu w banku, ze chce miec
    autoryzacje do dostepu internetowego przy pomocy posiadanego juz tokena
    pan odparl, ze nigdy tokena nie podpinal i uruchomi mi smsy !!!
    poniewaz smsy sa platne to jednak nalegalem w sprawie tokena i zmusilem pana
    na przyspieszone doksztalcanie przez infolinie (w oddziale nikt nie podpinal
    wczesniej tokena!!!!!!!)
    operacja udala sie bo pan byl prowadzony przez infolinie "za raczke"

    minusem bylo tylko to, ze mialem 2 dni pozniej obciazenie tytulem "wydanie
    tokena" - a przypomne, ze token mialem juz od 3 lat wiec bezpodstawne
    obciazenie, zlozylem reklamacje, kasa wrocila (niestety nie z dniem
    obciazenia) , z banku nawet slowa przepraszam nie bylo

    dodatkiem byla tylko dezinformacja ze strony pana , ze np konto oszczedzam
    mozna miec tylko jedno i bezplatnie wyplacac mozna z niego dowolna ilosc
    razy- co jest bzdura

    no ale mialem tylko satysfakcje , ze czegos sie pracownik banku nauczyl..

    niestety kilka dni pozniej stojac do kasy bylem swiadkiem jak pewien klient
    zakladal corce konto , ktora wylatywala do usa do szkoly...
    i ten sam pracownik,ktory juz wiedzial co to token i jak podpiac...tej
    niewinnej dziewczynie wbijal do glowy, ze ona musi miec w usa przez caly rok
    aktywny telefon gsm z Polski aby moc robic przelewy, a przynajmniej
    przekladac karty sim
    przeciez wystarczy token za 80zl i zadne telefony nie sa potrzebne...

    cale szczescie kolo domu mam nowiutki oddzial bzwbk z przeszkolonymi
    pracownikami, szkoda tylko, ze czynny do 18 a nie jak ten z nieukami do 19

    tak czy inaczej, BZWBK powinien zabrac sie do roboty, jakas kontrola
    wewnetrzna -

    obsluga fatalna , wrecz dzialajaca na szkode banku

  • 2. Data: 2008-08-07 23:51:52
    Od: "turczy" <t...@i...pl>

    hehe
    To z innej mańki.
    Mam w BZWBK konto walutowe w euro + karta
    Karta w/g toip jest płatna ale jeśli spełni sie jakieśtam warunki to może
    być darmo. /promocja/
    Mi się udało spełnic te warunki, ale pobrali mi opłatę 10 E za wydanie
    (odnowienie)
    Nie zauważyłem tego bo konto uzywam na wakacjach a obciązenie było
    wcześniej, poprawili swój błąd sami i zwrócili na konto te 10e ale juz nie z
    datą. I za 3 tygodnie naliczyli 7 eurocentów odsetek. ja dalej nic nie
    wiedziałem, aż pewnego pieknego dnia przychodzi list polecany w którym:
    "informuja mnie dla mojego własnego dobra, ze na konie nastapił niedozwolony
    debet i oni wpisza mnie do BIK jak nie ureguluje a to moze mnie załatwic na
    7 lat we wszystkich bankach"
    Wiec ze strachu udaje sie do oddziału ściskając w ręku 7 centów.
    Po odstaniu kilkunastu minut kasjerka informuje mnie ze nie przyjmie odemnie
    bilonu w walucie obcej, tylko papierki.

    brak słów

    Arek

  • 3. Data: 2008-08-08 05:37:41
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > obsluga fatalna , wrecz dzialajaca na szkode banku

    Panowie, opisujecie tutaj różne straszne sytuacje z jakimi mieliście do
    czynienia w bzwbk. Jednak, aby bank poprawil jakość lub douczył pracownika,
    który nie zna procedur to musi o tym wiedzieć.
    Napiszcie do rzecznika klienta (r...@b...pl) i domagajcie się
    wyjaśnienia sprawy. Taki e-mail nic nie kosztuje, a ktoś z banku zajmie się
    sprawą...Oczywiście zawsze podajecie gdzie sytuacja miała miejsce i kto was
    obsługiwał.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-08-08 07:27:37
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "RobertS"

> [...]
    > ktoś z banku zajmie się sprawą...Oczywiście zawsze podajecie gdzie
    > sytuacja miała miejsce i kto was obsługiwał.

    ja kiedyś napisalem i nawet dostałem odpowiedz:
    - problem dotyczył obciązania rachunku w sobotę i wykonanie przelewu do
    innego banku w poniedzialek przy zleceniach stałych z datą wypadającą w
    wolne dni
    - odpowiedz był następująca - dla nas sobota nie jest wolnym dniem, są
    oddziały pracujące w sobotę (choć w Warszawie takiego nie było)

    I choć w BZWBK mozna bylo zaznaczać kiedy zlecenie ma byc wykonane w
    takim przypadku (ja chcialem przed wolnym dniem) to czesciej taka
    dyspozycja nie dzialala. Ponoc zależało to od pani która uruchamiala
    przetwarzanie (czy o czyms tam pamiętała)
    Teraz już od dłuższego czasu mam spokój bo temu bankowi podziękowałem
    :-)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2008-08-08 09:32:31
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > obsluga fatalna , wrecz dzialajaca na szkode banku

    Juz nie raz to pisalem, ale co tam napisze raz jeszcze:
    bank jest w porzadku pod warunkiem, ze ograniczy sie do minimum kontakty z
    czynnikiem ludzim (ichniejszym oczywiscie)... :)

  • 6. Data: 2008-08-08 12:04:53
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    I bardzo dobrze, imho ten bank realizuje przelewy w soboty (choć mogę się mylić).
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2008-08-08 12:24:04
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    666 wrote:
    > I bardzo dobrze, imho ten bank realizuje przelewy w soboty (choć mogę się mylić).

    a jakim cudem?

    --
    bartek

  • 8. Data: 2008-08-08 12:59:11
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > a jakim cudem?

    w ramach tego samego banku TAK, ale do innego nie, bo w sobote KIR nie
    pracuje...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2008-08-08 13:08:58
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    RobertS wrote:
    > w ramach tego samego banku TAK, ale do innego nie, bo w sobote KIR nie
    > pracuje...

    no to dokladnie mialem na mysli. a w ramach jednego banku to chyba kazdy
    bank umie?

    --
    bartek

  • 10. Data: 2008-08-08 13:33:41