  • Data: 2002-03-22 19:07:03
    Temat: Re: bz wbk jakie opinie?
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@I...tobis.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Zając" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    news:a7er5d$2kl$1@pippin.warman.nask.pl...

    > Interesują mnie wasze opinie o tym banku- ror, karta kredytowa, poziom
    > obsługi.

    Poziom obsługi jest silnie zależny od oddziału. Ja jestem bardzo zadowolony,
    mój kolega - niespecjalnie. Pewną rolę odgrywa jeszcze fakt, czy namierzony
    przez Ciebie oddział to ex-BZ czy ex-WBK (ze wskazaniem na ten drugi). ROR
    jest ok, jakkolwiek nie najtańszy na rynku, kk - bez większych problemów.
    Wygodny dostęp do rachunków (zwłaszcza jeżeli masz kilka) przez Internet.

    --
    *****
    Pozdrawiam