  • 11. Data: 2003-01-04 16:02:24
    Temat: Re: bogaćcie się! Kołodko radzi jak!
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:av6vvl$314$1@news.onet.pl, Glenn wrote:

    > Tak mówię ;PPPP
    Ano zobaczymy ;PPPP

    > Tam zaraz inwektywy. Wariat to nie inwektywa, tylko przypadłość
    > wrodzona ;-)))

    Jeśli przypadłość jest faktyczna, to nie inwektywa.

    > stanowiskiem" tylko o to, że ja mogę sobie być wróżką, ale jak on
    > się jako MFin. tak autorytatywnie wypowiada, to co zrobi/powie jak mu
    > dolar nagle spadnie ;-)))))? Wiarygodności (o ile jeszcze jakąś ma)
    > mu to nie dodaje.

    Różnicie się tym, że jego wypowiedź jako MFin. sama z siebie spowoduje
    zapowiadane osłabienie złotówki. Jeśli nieco wcześniej to samo poradził
    znajomym, a teraz daje też cynk współobywatelom, to czemu troszkę nie
    zarobić :)

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-01-04 18:31:48
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Glenn wrote:

    > Tak mówię ;PPPP

    Expert?

  • 13. Data: 2003-01-04 18:35:35
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    KK wrote:

    > "berdycz" <p...@b...pl> wrote in message
    > namawia do kupowania dolarów. Grzegorz Kołodko zaapelował do
    > dolary i euro, które nie będą już tańsze niż teraz."
    > Dobrze radzi.
    > Swego czasu w planach bylo zdewaluowanie zlotego o 15 % .

    Było dokładnie w okolicach tego kiedy Kołodko zostawał ministrem
    finansów. Od początku (jeszcze zanim został MFem) twierdził, że złoty
    jest przewartościowany i gdyby był MFem to dążyłby do potanienia
    złotego. I na początku kiedy zosatał ministrem złoty faktycznie spadł,
    chociaż nie udało mi się usiągnąć dewaluacji o te 15%.

    > Moze ktos wpadl na pomysl, zeby to zrealizowac.

    Pomysłów jest parę, to może być jeden z nich.

  • 14. Data: 2003-01-04 18:37:18
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Glenn wrote:

    > namawia do kupowania dolarów. Grzegorz Kołodko zaapelował do
    > dolary i euro, które nie będą już tańsze niż teraz."
    > Ten koleś to już naprawdę zwariował! Zawsze się zastanawiałam, czy on jest
    > wariatem, czy tylko struga wariata. Po przeczytaniu tej jego wypowiedzi
    > skłaniam sie raczej ku tej pierwszej hipotezie. Czy jest tu jakiś
    > lekarz-psychiatra?

    Mamy rozumieć, że Ty jesteś zdrowy i znasz się lepiej na finansach niż
    minister finasów? To może jesteś szefem Rezerwy Federalnej?

  • 15. Data: 2003-01-04 19:31:20
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Expert?

    Radzę Ci żebyś to odszczekał ;-))))

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 16. Data: 2003-01-04 19:34:37
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Mamy rozumieć, że Ty jesteś zdrowy i znasz się lepiej na finansach niż
    > minister finasów?
    Od kiedy to funkcja dodaje wiedzy? Podejrzewam, że istnieje mnóstwo osób
    znających się lepiej na finansach niż nasz pożal się Boże minister.

    >To może jesteś szefem Rezerwy Federalnej?

    Nie słyszałam, żeby Greenspan znał polski ;-)))

  • 17. Data: 2003-01-04 20:48:25
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

> [...]
    > chociaż nie udało mi się usiągnąć dewaluacji o te 15%.

    > Pomysłów jest parę, to może być jeden z nich.

    tak wiec jaka walute proponujecie ?
    faktycznie dolar?
    jestem laikiem - ale wydaje mi sie ze z dolarem rozni emoze teraz byc
    pozdr
    w_n

  • 18. Data: 2003-01-04 22:08:03
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Glenn wrote:

    > Od kiedy to funkcja dodaje wiedzy? Podejrzewam, że istnieje mnóstwo osób
    > znających się lepiej na finansach niż nasz pożal się Boże minister.

    A wśród nich Ty - Expert?

  • 19. Data: 2003-01-04 22:10:31
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    wcale_nie wrote:

    > tak wiec jaka walute proponujecie ?
    > faktycznie dolar?
    > jestem laikiem - ale wydaje mi sie ze z dolarem rozni emoze teraz byc

    Każdy musi sam podjąć decyzję...
    Gdyby było wiadomo co będzie szło w górę, a co w dół, to gra na giełdzie
    nie miałaby sensu.

  • 20. Data: 2003-01-04 22:31:04
    Od: w...@w...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) berdycz napisal(a) Sat, 4 Jan 2003 14:12:14 +0100:
> [...]
    kupowania dolarów. Grzegorz Kołodko zaapelował do
    >gospodarstw domowych, ludności, przedsiębiorców i banków, by kupowali dolary i euro,

    To niech sobie sam kupi - najlepiej niech zaciagnie
    kredyt na swoje nazwisko. :)

    WOJSAL (Wojciech Sałata)