  • Data: 2002-04-03 15:13:25
    Temat: Re: bezpieczeństwo a' la Inteligo - tp mit :-(
    Od: "minik" <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

    Zadzwonilem sobie do Inteligo z ta sprawa i oto co mi powiedziaono:
    1. na wstepie przeprosiny i takie tam blablablabla za zaistniala sytuacje
    (pomimo ze powiedzialem, iz to nie mnie zdarzyla sie taka sytacja)
    2. gosciu stwierdzil, ze taka pomylka byla jednorazowa
    3. w takim przypadku najlepiej byloby zarzadac nowej karty
    4. karty sa drukowane automatycznie a opieke nad urzedzewniami sprawuje 1-2
    pracownikow (podobno zaufanych =)) )

    Moze da ktos ta sprawe mediom? =)