  • Data: 2015-06-15 23:14:15
    Temat: Re: bank z darmowym kontem w CHF i obsluga kasowa
    Od: janek z pola <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ikarek wrote:

    > Witam, czy istnieje bank, który ma w ofercie darmowe konto
    > w walucie CHF i który prowadzi obsługę kasową w CHF
    > (tj. umożliwia wypłacanie CHF w gotówce)? Chodzi o konto
    > dla osoby fizycznej.

    http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/3473
    4923/RP_lista_placowek_wyplaty+gotowkowe_23.12.pdf

    Nie udało mi się znaleźć na ich stronie internetowej, który rodzaj placówki
    wypłaca CHF dla osób fizycznych. Na pewno wypłacają dla przedsiębiorstw
    placówki typów A, B i C robią wypłaty CHF - tyle że jest wymagana aziwacja
    każdorazowo.

    Ogólnie musisz pewnie uderzyć na ich infolinię i zapytać.

    --
    Wysłane z pola.