  • Data: 2012-07-03 12:38:23
    Temat: Re: automatyczna spłata kk w citi
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 30 Jun 2012 22:48:12 +0200, RobertS napisał(a):

    > witam
    >
    > pytanko głównie do posiadaczy kk w citku:
    >
    > mialem na koncie w citi pieniądze, mam również ustawioną automatyczną
    > spłatę kk, termin przypadal na 2.07, ale bank już dzisiaj (sic!)
    > postanowil sobie pobrać środki na spłatę!
    >
    > czy to normalne? chyba się lekko pospieszyli...

    Jak już wspomniano pieniądze muszą być na jeden dzień roboczy przed
    spłatą - wynika to chyba z ich nocnego księgowania. Ja się u nich tak
    kiedyś przejechałem, że przelałem pieniądze w dniu spłaty i nie poszło
    ale jakoś reklamacja podziałała i nie naliczyli odsetek. Teraz to spłacam
    zawsze po wygenerowaniu wyciągu i to mi się najlepiej sprawdza.

    --
    xbartx