  • 1. Data: 2003-07-15 02:02:56
    Temat: artykuł rzepa - Zgubna polityka wysokich cen...
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl>

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030715/e
    konomia/ekonomia_a_11.ht
    ml

    Pekao na czele stawki :-)

  • 2. Data: 2003-07-15 08:14:16
    Temat: Re: artykuł rzepa - Zgubna polityka wysokich cen...
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Pekao na czele stawki :-)

    czyli potwierdzilo sie to, o czym tutaj dawno pisaliscmy.
    No i w koncu to rynek i klienci utarli kolosowi nosa.

  • 3. Data: 2003-07-15 15:48:56
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński pisze:
    >czyli potwierdzilo sie to, o czym tutaj dawno pisaliscmy.
    >No i w koncu to rynek i klienci utarli kolosowi nosa.

    Ale liczy się zysk, a nie liczba klientów. A zysk Pekao ma imponujący.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 4. Data: 2003-07-15 17:13:45
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Radek B wrote:
    > Ale liczy się zysk, a nie liczba klientów. A zysk Pekao ma
    imponujący.

    Patrz moj post godziny 17tej.
    Zysk owszem ma (ale np mniejszy niz PKO BP i od swoich wlasncyh
    zapowiedzi o jakies 600 mln zlotych).
    rownoczesnie zmniejszyla sie akcja kredytowa + liczba kont i klientow.
    Co to oznacza? Ze takie wyniki bedzie trudno utrzymac - chociazby ze
    wzgledu na dezintermediacje, ktora zaczela sie na dobre gdzies tak w
    ubieglym roku.
    Ja strzelam - nalapali punktow u inwestora i beda dalej konsolidowac
    rynek.
    Teraz pytanie - jak i z kim :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 5. Data: 2003-07-15 20:42:19
    Od: "r." <m...@p...onet.pl>

    "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl> wrote in message

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030715/e
    konomia/ekonomia_a_11.ht
    > ml

    malo tego.
    moim zdaniem PEKAO traci najlepszych klientow.
    emeryci zostaja tam dalej - biedni i nieswiadomi.

    ja likwidowalem swoja 7 letnia przygode z PEKAO SA w ostatnia sobote.
    (o/Radom)
    na poczatku wplacalem tam kase od rodzicow jako student. bodajze 400-500 PLN
    miesiecznie od rodzicow.
    potem cieszylem sie swoja pierwsza karta (EC Maestro z wodospadem).
    zaczalem pracowac. najpierw na czesc etatu i zlecenia, potem na caly etat.
    wyrabialem w banku kolejne karty. ostatnio (do jakichs 6 mcy temu) miesiac w
    miesiac wplywalo na konto 10k PLN.
    mieszkam teraz w Niemczech, ale pracuje w duzej korporacji i czesc zarobkow
    dalej pracodawca przelewa z PL na polskie konto.
    potrzeba mi bylo dobrej karty kred. przeliczanej przez euro.
    no i co dostalem w zamian?

    -olali moje indywidualne prosby o wydanie EC/MC gold. (musialbym pojawic sie
    w oddziale). rozmawialem z wieloma osobami wlaczajac pania kierownik
    czegostam. super historia 7 lat!!! (w mbanku bez problemu dostalem VG, bez
    dostarczania zadnych zaswiadczen)
    -wczesniej przedstawili niesamowicie skomplikowane procedury uzyskania
    kredytu o samochod. (VW bank nie slyszal o mnie wczesniej, a dal mi kredyt
    na dowod osobisty i bez zyrantow). kredyt - na marginesie - wzialem na 4
    lata, a splacilem po 2.
    -ostatnio uszczesliwili mnie kompletnie niepotrzebnym pakietem ubezpieczen
    (WSZYSTKIE te ubezpieczenia juz posiadam).
    -potem zlikwidowali teleserwis (ok - wprowadzili swoje pekao24, ale zeby moc
    z tego skorzystac musze pojawic sie w Polsce)
    -podniesli oplaty za konto (przyznaje - tak bardzo mnie to nie boli, ale po
    prostu az mnie skreca, jak widze ze 100x lepszy mbank jest za darmo)
    -na sam koniec zaczeli odrzucac przelewy z mbanku na moj kredyt studencki.
    (na numer konta, ktory sami mi podali)
    -kompletnie stracilem kontrole nad kontem. (nawet dodzwonic do oddzialu w
    radomiu jest niemozliwe)

    ten bank NIGDY nie mial ze mna zadnych problemow.
    ale po prostu posuniecia w stosunku do mnie byly kompromitujace.

    wola zdzierac z emerytow? prosze bardzo. szkoda mi ich, bo oni pewnie odejda
    ostatni.
    smutne to.

    ja jestem klientem odchodzacym i zniesmaczonym.
    beda mieli ode mnie wieeeeeeeelka antyreklame pewnie jeszcze przez kilka
    lat.

    osobiscie przelknalbym nawet te wysokie oplaty za konto i te posrane
    ubezpieczenia.
    ale, jak mawial moj byly szef: "jesli juz ktos mnie chce ruchac, to
    chcialbym chociaz dostac buzi"
    wiec odpowiednio osobiste traktowanie i troszke bardziej indywidualne
    podejscie ze zrozumieniem.
    nie? to nie!

    uwazam ze bylem dobrym klientem. co dostalem w zamian?
    echhhh.

    mam nadzieje ze glupich ludzi ze swiecznika akcjonariusze szybko usuna, bo
    bank traci... (bez wzg. na krotkotrminowe wyniki finansowe)

    pozdr,
    r.

  • 6. Data: 2003-07-16 13:29:52
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl> napisał w
    wiadomości news:bevnfc$eoq$1@news.onet.pl...

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030715/e
    konomia/ekonomia_a_11.ht
    > ml
    >
    > Pekao na czele stawki :-)

    1. Jestem zaskoczony, że liczba klientów Telepekao24 przyrasta.
    2. Jestem zaskoczony nazwiskiem rzecznika prasowego Pekao SA.
    3. Jestem zaskoczony, że mam konta w 5 z 6 największych e-banków :-).

    Pozdrawiam,
    BaLab