  • 1. Data: 2002-04-22 12:25:55
    Temat: antyreklama ;-))
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    zobaczcie bilboard 20 na stronie
    http://info.mbank.com.pl/reklama.html#

    A niektorzy nie chcieli mi uwierzyc,
    ze mBank mogl wymyslic takie glupie haslo ;-)
    *** blad ***

  • 2. Data: 2002-04-22 12:39:30
    Temat: Re: antyreklama ;-))
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik wrote:
    > zobaczcie bilboard 20 na stronie
    > http://info.mbank.com.pl/reklama.html#
    > A niektorzy nie chcieli mi uwierzyc,
    > ze mBank mogl wymyslic takie glupie haslo ;-)

    ROTFL :-)

    --
    Konrad J. Brywczyński

    "Nie tylko rozmiar sie liczy! Każda dziewczyna ci to powie."
    Ł. Jakubowski

  • 3. Data: 2002-04-22 12:39:36
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > zobaczcie bilboard 20 na stronie
    > http://info.mbank.com.pl/reklama.html#

    Az sie lezka kreci w oku widzac te 16,5% :-))

    BTW, sa gdzies w ten sposob dostepne bilboardy
    Multibanku? Bo sa fajne.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2002-04-22 13:01:41
    Temat: Re[2]: antyreklama ;-))
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello Wilczek,

    W> Az sie lezka kreci w oku widzac te 16,5% :-))

    Hmm, ja na pozycji 20 widze "Czy stac Cie na inny bank" i nie ma tam
    16,5 %. O jakie haslo wiec chodzi?
    Best regards,
    Konlin mailto:k...@p...onet.pl

    --
    Encyklopedia multimedialna w prezencie!
    http://www.e-mail.onet.pl

  • 5. Data: 2002-04-22 13:25:25
    Temat: Re: Re[2]: antyreklama ;-))
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Konlin"
    > Hmm, ja na pozycji 20 widze "Czy stac Cie na inny bank" i
    nie ma tam
    > 16,5 %. O jakie haslo wiec chodzi?

    o to własnie,
    a 16,5% jest na banerkach i komus sie rzucilo w oczy przy
    okazji

    jak ktos bedzie narzekal na mBank to znana jest juz
    odpowiedz banku ;-))
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-05-06 09:15:04
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    > zobaczcie bilboard 20 na stronie
    > http://info.mbank.com.pl/reklama.html#
    >
    > A niektorzy nie chcieli mi uwierzyc,
    > ze mBank mogl wymyslic takie glupie haslo ;-)
    > *** blad ***

    To jeszcze wyjasnij co w nim jest az tak glupiego?

    Karol

  • 7. Data: 2002-05-06 10:51:32
    Od: "blad" <b...@W...pl>

  • 8. Data: 2002-05-06 10:53:56
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Karol"

    > To jeszcze wyjasnij co w nim jest az tak glupiego?

    na pytanie "czy stac cie na inny bank" wiekszosc ludzi
    odpowie "stac mnie" wiec nie powinna byc klientem mBanku ;-)))
    *** blad ***