  • Data: 2003-07-05 19:38:09
    Temat: Re: allpay.pl - czy to bezpieczne?
    Od: "Piotr" <piotr@centrum._cz> szukaj wiadomości tego autora

    > czyli jednoosobowa DG, bez kapitału zakładowego, której właściciel
    odpowiada
    > jedynie swoim majątkiem (którego może nie mieć, bo wszystko ma żona).

    A czy jesli jest np. sp. z o.o. to znaczy ze wszystko ok? W sumie co to za
    roznica? Firma nie powstala wczoraj czyli dziala... Ja mam o wiele mniejsze
    zaufanie do jakisj zoo, ktora wczoraj powstala, jutro zostanie sprzedana a
    za tydzien nie bedzie po niej sladu...

    > czyli żadne gwarancje bankowe itp. nie wchodzą w grę.

    Od gwarancji bankowych są banki? Chyba ze sie myle..

    ?

    > że powierzając komuś pieniądze mam do czynienia z instytucją zaufania
    > publicznego, pracującą pod kontrolą czy to rewidentów, audytorów,
    instytucji
    > międzybankowych a nawet państwa. IMHO tego typu działalność (zwłaszcza
    > autoryzacja w sklepach netowych) również powinna podlegać jakieś kontroli.

    Autoryzacja zajmuje sie CA a nie sklep... Przynajmniej w Pl.

    > Co o tym sądzicie?

    Wolny rynek, przeciez nikt Cie nie zmusza do czegokolwiek...

    Pozdr.,
    Piotr