  • 41. Data: 2009-06-29 22:08:47
    Temat: Re: alior - nowosc w serwisie www
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    eg pisze:
    > natomiast rzeczywiscie szkoda, ze nie maja osobnego limitu na transakcje
    > zdalne (internet, telefon, mogloby byc nawet osobno dwa limity)

    Multibank (BRE) takie rzeczy miał tylko przez telefon. A całkowicie
    wyłączyć się tego nie dało.

    --
    Mithos

  • 42. Data: 2009-06-30 09:07:01
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 29 Jun 2009 19:47:03 +0200, Marcin napisał(a):

    > Witam
    >

    > U?ytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisa? w wiadomo?ci

    > A mozna ustawic limity transkacji tak jak w BRE? W zaleznosci od typu -
    > i wylaczyc np. transakcjie internetowe (limit na 0)?

    W A jest tylko limit dzienny dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych
    i działa, bo ostatnio przez pomyłkę wsadziłem do bankomatu kk i męczyłem
    się okrutnie zaniżając kwotę wypłaty a na końcu to już prawie chciałem
    bankomat zaatakować z karaty. Dopiero przy drugim bankomacie uzmysłowiłem
    sobie swoją niefrasobliwość - także można mieć tylko dwie karty w
    portfelu w osobnych przegródkach i się pomylić* ;)

    * fakt, że debetówka i kk A są w jakimś tam stopniu do siebie lekko
    podobne

    Xenocide