  • 1. Data: 2014-01-29 21:31:37
    Temat: alior Bankowy Papier Wartościowy
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    http://bpw.aliorbank.pl/

    http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/inwe
    stycje/bpw_pieniezne/bpw_pieniezny_20140120/opis_pro
    duktu

    te dobre procenciki dopiero na sam koniec

    zerwać można w określonych datach
    zerwanie w innych wiąże się z utratą kapitału
    powiedziala mi infolinka, a to mi bardzo się nie podoba

  • 2. Data: 2014-01-29 21:49:48
    Temat: Re: alior Bankowy Papier Wartościowy
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > te dobre procenciki dopiero na sam koniec
    >
    > zerwać można w określonych datach
    > zerwanie w innych wiąże się z utratą kapitału
    > powiedziala mi infolinka, a to mi bardzo się nie podoba

    to jakaś struktura, większość kasy inwestowana jest w opcje dlatego
    wypłata w innym terminie niż wskazany wiąże się z utratą kapitału...

    ale całego czy części? ew. jakiej części

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2014-01-29 21:53:57
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > to jakaś struktura, większość kasy inwestowana jest w opcje dlatego
    > wypłata w innym terminie niż wskazany wiąże się z utratą kapitału...
    >
    > ale całego czy części? ew. jakiej części

    tego nie powiedziala
    struktury kojarzą mi się z możliwością utraty zawsze

    tu zapewniali że to jest jak lokata i procenty gwarantowane
    a jedyny kruczek to wlasnie wyplata w innym okresie
    co wiąże się z utratą części kapitału

  • 4. Data: 2014-01-29 22:02:11
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > tu zapewniali że to jest jak lokata i procenty gwarantowane
    > a jedyny kruczek to wlasnie wyplata w innym okresie

    bla bla bla

    gdzie jest dokument, na którym jest napisane ile można stracić kapitału?

    pod BFG to podlega, może pod UFG czy wcale nie ma gwarancji?

    mam w ofercie struktury na 4 lata, jak nie wypłacisz wcześniej (opłata
    likwidacyjna wynosi na początku nawet 20% kapitału, później maleje) to
    zarobisz tyle ile inwestycja bazowa (fundusz) lub min. ~6,5% czyli
    wypłata minimalna to 106,5% po 4 latach

    całość w formie UFG, jak ktoś ma nadzieję na zysk z funduszu to bierze,
    oczywiście musi zapomnieć o kasie na 4 lata

    więc zanim się zdecydujesz przeczytaj, TOiP, kartę informacyjną i
    warunki ubezpieczenia - jak się spodoba to skorzystaj, nie bazuj tylko
    na tym co infolinia mówi

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2014-01-29 23:13:50
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości grup

> [...]

    więc zanim się zdecydujesz przeczytaj, TOiP, kartę informacyjną i
    warunki ubezpieczenia - jak się spodoba to skorzystaj, nie bazuj tylko
    -------------------
    W inf-reklamie na stronie jest mowa o BFG, ale nie znalazlem tej informacji
    w warunkach emisji.
    Jezeli podpada to pod obligacje korporacyjne, to w zaden sposob nie jest to
    zabezpieczone, a zysk porownywalny jest z wieloma lokatami na rynku majacymi
    gwarancje BFG

  • 6. Data: 2014-01-30 20:28:43
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    Krótko
    - wg dokumentów emisja na podstawie art 89,90 Prawa Bankowego imo podlega
    pod BFG
    - nie muszą to być struktury , kiedyś banki sprzedawały papierowe bony
    lokacyjne np z kwartalnymi kuponami ani obligacje bo te emitowane byłyby na
    podstawie innej podstawy prawnej.,
    - wypłata w terminie innym niż zdefiniowane dni wykupu wiąze się z utratą do
    max 3 PLN od 100 PLN - na podstawie
    http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/bpw_pieniezne/p4yf20171222_specyfikacja_pa
    rametrow_ekonomicznych.pdf
    http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/bpw_pieniezne/p2yf15151222_specyfikacja_pa
    rametrow_ekonomicznych.pdf
    w punktcie o obrocie wtórnym

    Średnie oprocentowanie na dziś jest niezłe albo nawet dobre ale trakcie
    przeszło 2 - 4 lat na rynku stopy procentowe mogą istotnie wzrosnąć a tu
    zostajemy z takim jakim jest albo wychodzimy nie realizując okresów
    odsetkowych z wyższym oprocentowaniem. Warto zwrocić uwagę że najwyższe
    stawki obowiązują tylko przez miesiąc,

    Pozdrawiam
    as