  • 51. Data: 2003-03-18 19:21:23
    Temat: Re: mBank i abonament RTV
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    news:Dmqda.20893$8L1.200601@news.chello.at...
    > Użytkownik "Bogdan K" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Thx. Jest super :). Poniewaz PP mi ostatnio podpadla troche ich
    pomecze. W
    > zasadzie to dobrze, ze nie chca przyjmowac oplac... jeden podatek
    mniej ;).

    > Pozdrawiam
    > Maciej

    Rzeczywiście było to długie, ale nie do końca rozumiem po co. Od
    stycznia 2001 r. płacę abonament przelewem z mBanku. Njapierw na numer
    rachunku w BZ WBK (numer "odziedziczyłem" po ROR-ze w dawnym PBG, skąd
    płaciłem zleceniem stałym, które notabene niczym się od przelewu nie
    różniło, bo było robione metodą miliona Chińczyków, co widziałem na
    własne oczy), później, po pewnych perturbacjach, kiedy Kartoteka
    Radiofoniczna zmieniła bank na Pocztowy nie informując (mnie) o tym i
    kilka przelewów wróciło - przelewy szły na nr rachunku, który dostałem
    na poczcie, a obecnie Kartoteka sama od siebie uprzejmie mnie
    zawiadomiła, że zmienił się numer rachunku do przelewów abonamentu. Bez
    żadnego zastrzeżenia, że nie można płacić przelewem. Cały numer nowego
    rachunku nie mieści się w mBankowym formularzu (jest a la Pekao SA), ale
    sam obciąłem sobie ostatnie zera, choć na efekt tego trzeba będzie
    poczekać.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 52. Data: 2003-03-18 19:53:14
    Od: A_Zet <a...@8...trzepak.pl>

    Dnia Tue, 18 Mar 2003 14:42:39 +0100, A_Zet <a...@8...trzepak.pl>
    napisał(a):

    [...]

    >Centrum Rachunkowosci Skonsolidowanych
    >13200019-990428-17004-10302-0-0
    >Bank Pocztowy SA Bydgoszcz

    Nie wiem, jaki Freud zadzialal, ale Panienka napisala wyraznie:

    Centrum Rachunków Skonsolidowanych
    13200019-990428-17004-10302-0-0
    Bank Pocztowy SA Bydgoszcz

    Przepraszam, merytorycznie to pewnie bez znaczenia, gdyz znam
    przypadki wpisania zupelnie innego odbiorcy, a przelew dotarl bez
    wzgledu na tresc, liczy sie tylko (zazwyczaj) numer konta.

    --
    Adek

  • 53. Data: 2003-03-19 08:11:11
    Temat: Re: abonament RTV i połowiczny sukces
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    > cytowany Autor
    > napisał, że Bank Pocztowy w Bydgoszczy nie obsługuje numerów IBAN i
    dlatego
    > w numerach ich kont muszą być kreski /do września br./. Bez kresek
    odbija
    > :). Tak więc mój przypadek został zidentyfikowany i wyprostowany,
    natomiast

    Co takiego??? Od ponad roku przepycham przez BP przelewy IBANem i to w
    formacie normalnym i w formacie PKOBP i żadnych problemów.

    Grzexs

  • 54. Data: 2003-03-19 08:41:15
    Od: "Bogdan K" <b...@p...onet.pl>

    > Co takiego??? Od ponad roku przepycham przez BP przelewy IBANem i to w
    > formacie normalnym i w formacie PKOBP i żadnych problemów.

    No to różne SA na ten temat zdania.
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=621
    82&t=62122&v=t
    M.innymi w tym wątku ktoś pisze o wyjaśnieniach Banku Pocztowego.
    U mnie bez kresek nie poszło z kreskami poszło.
    Pzdr
    BogdanK

  • 55. Data: 2003-03-19 09:32:50
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > M.innymi w tym wątku ktoś pisze o wyjaśnieniach Banku Pocztowego.
    > U mnie bez kresek nie poszło z kreskami poszło.

    Bo to sa rozne sprawy.
    BP zapewne obsluguje 26znakowe numery kont przy przelewach.
    Ale numery kont do wplat za RTV sa inne - maja kreski. Zapewne maja tam
    jakas aplikacje specjalnie do RTV coby _identyfikowala_ te wlasnie wplaty i
    ta aplikacja nie obsluguje innego formatu.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 56. Data: 2003-03-19 09:39:10
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Jeszcze wyjasnienie do wyjasnienia..;-))

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Bogdan K" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bo to sa rozne sprawy.

    Nie uzywam BP, ale z tego co mi wiadomo to numery kont w BP sa wg "starego
    stylu" co nie zmienia faktu, ze mozna z BP wysylac przelewy (do innych
    bankow) adresowane wg IBAN.
    Ale przyjmowanie przelewow przychodzacych (np. RTV) to co innego.
    Skoro ich numery nie sa IBAN to trudno, zeby inne przyjmowali.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 57. Data: 2003-03-21 13:51:32
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 18 Mar 2003 00:06:07 +0100, "Bogdan K" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

    >sprawdzałem pod światło 3 razy :))) opis na przelewie przychodzącym z RUP
    >W-wa Śródmieście jest kopią lustrzaną tego co ja do nich wysłałem.
    >Z treści wydruku wynika, ze RUP wpłacił na mój rachunek kwotę 14,90 za
    >abonament RTV WK.....i tu numer mojej książeczki.....
    >
    >No i to co Pani Rzecznik pisze, ze mBank ich nie poprosił .......to oni nie
    >mogą.......

    Przelej z kreskami i mysle, ze bedzie grac. A tekstami rzecznika
    lepiej sie nie przejmowac.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730