eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach. › Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
  • Data: 2021-08-19 11:33:46
    Temat: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 18 Aug 2021 20:06:26 +0200, _Master_ wrote:

    > Przed pandemią kiedy niemieckie banki były gorsiejsze ;-) polscy
    > banksterzy zasłaniali się 13% ZŁYCH długów i dlatego lokaty takie
    > beznadziejne bo muszą to zbilansować ;-)
    >
    > Takie tłumaczenia chyba nawet tutaj czytałem ;-)

    IMO - na odsetki najbardziej wplywa rynek i polityka panstwa/NBP/RPP.
    2 lata temu NBP praktycznie nie rozdawal pieniedzy, a wrecz usuwal je
    z rynku.
    No i jakos tak wyszlo, ze kredyty moga byc oprocentowane srednio lub
    wysoko, a lokaty moga byc nisko.

    A teraz banki mowia, ze maja olbrzymi nadmiar pieniedzy, wiec po co
    maja byc jakies odsetki na lokatach.

    J.