  • Data: 2016-09-29 15:14:54
    Temat: Re: Zyski banków działających w Polsce trafiają za granicę
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-29 o 14:20, Liwiusz pisze:

    > Ech, ile razy można tłumaczyć. Jest taki, bo koszt jest sztucznie
    > zawyżany. Gdyby nie ingerencja państwa, nie trzeba by było "chronić rynku".

    Jakie to ma znaczenie? Kartel zawyżał ceny, znaczy jest miejsce na
    producenta spoza układu na produkt o cenie niższej. A jednak nikt się
    nie kwapił.

    > Nie wiem czy z papieru, ale już fakt, że w cenie normalnego polskiego
    > samochodu gdzieś z połowa, jak nie więcej, to podatki, daje do myślenia.

    A myśliszm, że koszt produkcji takiego seicento to ile wynosił?

    > Możesz nazywać to wolnym rynkiem, ale raczej nie ośmieszaj się z takimi
    > tezami publicznie.

    Żyjemy w takich realiach, Teraz próbujesz odwracać kota ogonem. Nie
    pierwszy raz zresztą.

    --
    Pete