  • 11. Data: 2012-10-27 15:20:56
    Temat: Re: Zwrot pieniędzy za towar na inną kartę
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 27 Oct 2012 02:06:25 -0700 (PDT), Piotr Hołda napisał(a):

    > Wg nowych zasad mPay nie będzie się łapał na zwrot.

    Ciekawe czy niedługo cokolwiek będzie się łapało :) Sync od straszenia
    prokuratorem przeszedł do wypowiadania klientom umów - aż jestem zdziwiony,
    że mnie nie wypowiedzieli.

    AK

  • 12. Data: 2012-11-01 15:34:05
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 października 2012 17:54:47 UTC+2 użytkownik JB napisał:
    > Pokłosie artykułów o wiśnio-braniu - coraz młodsze pokolenie i coraz dojrzalsze
    pytania na PBB.....

    Wyciągasz zbyt daleko idące wnioski...

  • 13. Data: 2022-10-04 18:39:21
    Od: Irena Mogila <m...@g...com>

    czwartek, 25 października 2012 o 08:30:56 UTC+2 Ludwik napisał(a):
    > Witam
    > Warunkiem kilku ostatnich promocji w bankach (ING, mBank Kindle...) jest wykonanie
    transakcji bezgotówkowych na określoną kwotę. Regulaminy mówią, że transakcje te nie
    mogą być anulowane lub towar zwrócony.
    > Pytanie: jeśli zwracając towar otrzymam zwrot na kartę innego banku - czy pierwszy
    bank o tym wie?