  • 1. Data: 2012-10-25 08:30:56
    Temat: Zwrot pieniędzy za towar na inną kartę
    Od: Ludwik <r...@g...com>

    Witam
    Warunkiem kilku ostatnich promocji w bankach (ING, mBank Kindle...) jest wykonanie
    transakcji bezgotówkowych na określoną kwotę. Regulaminy mówią, że transakcje te nie
    mogą być anulowane lub towar zwrócony.
    Pytanie: jeśli zwracając towar otrzymam zwrot na kartę innego banku - czy pierwszy
    bank o tym wie?

  • 2. Data: 2012-10-25 15:16:44
    Temat: Re: Zwrot pieniędzy za towar na inną kartę
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ludwik wrote:
> [...]
    mogą być anulowane lub towar zwrócony.
    > Pytanie: jeśli zwracając towar otrzymam zwrot na kartę innego banku - czy pierwszy

    A niby skąd?

  • 3. Data: 2012-10-25 15:23:46
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 października 2012 15:16:45 UTC+2 użytkownik witek napisał:

    wykonanie transakcji bezgotówkowych na określoną kwotę. Regulaminy mówią, że
    transakcje te nie mogą być anulowane lub towar zwrócony.

    > A niby skąd?

    Może mają wtyki jak Alior Sync :)

  • 4. Data: 2012-10-25 15:28:54
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu czwartek, 25 października 2012 15:23:46 UTC+2 użytkownik Zibo napisał:

    > Może mają wtyki jak Alior Sync :)

    Jakie wtyki? Zrobiłem testowo przelew z karty AS na mPay, stamtąd przelew powrotny na
    konto w innym banku i AS zwrócił 5%MB

  • 5. Data: 2012-10-25 15:46:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 października 2012 15:28:55 UTC+2 użytkownik eisenberg napisał:
    > Jakie wtyki? Zrobiłem testowo przelew z karty AS na mPay, stamtąd przelew powrotny
    na konto w innym banku i AS zwrócił 5%MB

    Koszt zasilenia mpay to 2% więc do ugrania jest 3%.
    Trochę skórka niewarta wyprawki;)

  • 6. Data: 2012-10-25 16:09:05
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu czwartek, 25 października 2012 15:46:13 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    powrotny na konto w innym banku i AS zwrócił 5%MB

    > Koszt zasilenia mpay to 2% więc do ugrania jest 3%.
    >
    > Trochę skórka niewarta wyprawki;)

    Ależ wiem! Podałem tylko jako przykład a propos "wtyków"

  • 7. Data: 2012-10-25 16:14:02
    Od: Zibo <z...@g...com>

    powrotny na konto w innym banku i AS zwrócił 5%MB

    > Koszt zasilenia mpay to 2% więc do ugrania jest 3%.
    >
    > Trochę skórka niewarta wyprawki;)

    A masz gdzieś lepszy zysk niż te 3% ?

  • 8. Data: 2012-10-25 17:54:47
    Od: j...@o...pl

    Pokłosie artykułów o wiśnio-braniu - coraz młodsze pokolenie i coraz dojrzalsze
    pytania na PBB.....

  • 9. Data: 2012-10-26 15:09:22
    Od: Luk <s...@g...com>

    powrotny na konto w innym banku i AS zwrócił 5%MB

    > Koszt zasilenia mpay to 2% więc do ugrania jest 3%.
    >
    > Trochę skórka niewarta wyprawki;)

    Do tego jeszcze -1zł za przelew.
    Poza tym są limity dzienne dla zasileń z kart - 100zł jednorazowo i 150zł/dzień.

  • 10. Data: 2012-10-27 11:06:25
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu piątek, 26 października 2012 15:09:22 UTC+2 użytkownik Luk napisał:
    > Do tego jeszcze -1zł za przelew.
    >
    > Poza tym są limity dzienne dla zasileń z kart - 100zł jednorazowo i 150zł/dzień.

    Wg nowych zasad mPay nie będzie się łapał na zwrot.