    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Źródła utrzymania/zysku...
    Date: Mon, 7 Oct 2019 00:01:53 +0200

    "J.F." 1jl4xmx88y7lw.17ut0z0eyds2q$....@4...net

    >> https://www.money.pl/gielda/wsparcie-dla-getin-noble
    -nbp-zwolnil-bank-z-wiekszosci-rezerwy-obowiazkowej-
    6431203015891073a.html

    ok-4-8-mld-zl-kredytu-na-przywrocenie-plynnosci-plat
    niczej-i-go-splacil-7647878.html

    > A to raczej rzadosc. Zazwyczaj to one od NBP nie pozyczaja.

    LCzarnecki pożyczył od NBP.

    > Czyli w sumie NBP traci :-(

    Pożycz mi na 0,5% -- obaczym, kto straci. ;)
    Jeśli NBP nie pożyczy komuś na 4% -- być może
    zainwestuje w bulion...

    > A jeszcze oferuje bony pieniezne, na wiekszy procent.

    Opisz te bony, bo nie kumam...

    > Raczej nic. Sprawa juz polityczna i za glosna.

    [głośna... włączył szumidła, więc myśli, że jest głośno...]

    > Ale przeciez nikt tu nikogo nie zmusza ...

    NBP zmusza, ogołocając banki z tego, co pożyczą od de_ponenta...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

    Przytrafiła się mi rzecz straszna -- brak papieru z rolki...
    Nie wiem, gdzie to opisać, ale myślę że tutaj może być...
    Dociśnięty potrzebą (wiadomo chyba, jaka to potrzeba -- IMO
    każdemu jest ona znana) skorzystałem z wiadomo czego i gdy
    już było niemal po wszystkim -- wyciągnąłem rękę po papier...
    Papier zwykle jest biały, czasami zadrukowany jakimiś
    obrazkami, które nie przeszkadzają... ZONK!!! Brak papieru!!!
    I jak tu odejść spokojnie, gdy brak tej niewielkiej ilości
    papieru odwiniętego z rolki?... Ale nic to... Musiałem odejść...
    Niby nikt w kolejce nie czekał, nie dobijał się, ale co miałem
    uczynić? Po prostu brak papieru!!!

    Może by tak ktoś naprawił ten papierowy problem?... ;)

    A... Gdzie to było? Na ulicy Zachodniej, niedaleko Chortenu...
    Aha!! Są tam dwa -- papieru zabrakło w bankomacie PKO...

    -=-

    BOŻE!!! jakie to piękne!!!

    https://youtu.be/-7jjo8UICjQ?t=2579

    Tego nie można słuchać spokojnie!!!
    Głośniki słabe, uszy popsute ale pomimo tego -- przepięknie!!!
    Zupełnie inny świat niż ten, dookoła mnie... Pewnego dnia
    umrę z głodu zasłuchany w przepiękną muzykę?... Zapominając
    o świecie, w którym żyję?...