  • Data: 2004-08-30 15:40:39
    Temat: Re: Żółkiewicz - WYJAŚNIENIE
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Aug 2004 15:36:25 +0200, "Piotr Żółkiewicz"

    >2) Fundusz istnieje od kilku lat a nie od 2 miesiecy &#8211; wczesniej strona
    >funkcjonowała pod innym adresem. Nie jestem osoba wirtualną, posiadamy biura w
    >3 miejscach w Warszawie i można zadzwonić lub przyjść i ze mną porozmawiać, co
    >zresztą KLIENCI funduszu często robią.

    A możesz podać pełne dane, aby chętni mogli sobie sprawdzić wszystko w
    rejestrze?

    >4) Pieniądze są całkowicie bezpieczne gdyż są zabezpieczone majątkiem
    >funduszu i nie ma mozliwosci straty. Każda wpłata na żądanie zabezpieczana

    jaki jest majątek funduszu?

    >9) I na koniec &#8211; drodzy Internauci &#8211; bardzo Was proszę na przyszłość o
    >więcej otwartości, rozsądku i zaufania &#8211; a przynajmniej o powściągliwość w
    >ocenie czegoś &#8211; o czym nic nie wiecie.

    ależ jak można uczestnikom grupy dyskusyjnej zarzucać brak otwartości.
    A co do zaufania: na nie trzeba zapracować. Taki kraj :-)

    OK, cc:piotr@ itd...
    --
    Jarek Andrzejewski