  • Data: 2004-08-30 19:31:53
    Temat: Re: Żółkiewicz - WYJAŚNIENIE
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Żółkiewicz" <p...@z...pl> napisał w
    wiadomości news:6c34.0000037c.41332d59@newsgate.onet.pl...

    > 1) Strona jest stworzona dla aktualnych klientów i nie stanowi oferty w
    > rozumieniu prawa. Jest tam wyraźnie wyszczególnione, że wpłaty zostały
    > wstrzymane więc jak zauwazył którys z rozsądniejszych internautów nawet
    nie ma
    > się jak dać oszukać.

    Zauważyłem to ja, i bardzo cieszę się z tego, że uważasz mnie za rozsądnego.
    Ale mój rozsądek jest na tyle głeboki, że doszczegam, iż Twoja strona może
    stanowić przygotowanie do przestępstwa. W sumie podochoceni klienci będą
    maile słać i zawsze można w drodze wyjątku ...

    > 2) Fundusz istnieje od kilku lat a nie od 2 miesiecy &#8211; wczesniej
    strona
    > funkcjonowała pod innym adresem. Nie jestem osoba wirtualną, posiadamy
    biura w
    > 3 miejscach w Warszawie i można zadzwonić lub przyjść i ze mną
    porozmawiać, co
    > zresztą KLIENCI funduszu często robią.

    Nie wierzę w tę stronę pod innym adresem. Sprawdziłem po nazwach większością
    znanych mi wyszukiwarek. Gdzieś coś by się znalazło. Chyba, że równocześnie
    zmieniłeś nazwę.

    > 3) Fundusz działa całkowicie zgodnie ze wszystkimi przepisami prawa
    > polskiego oraz prawa zagranicznego na obszarach na których fundusz działa.
    > Wśród klientów są również znani prawnicy czy wysocy przedstawiciele
    policji i
    > sprawdzali to wielokrotnie &#8211; każdy nowy klient także może mieć wgląd
    we
    > wszelkie dokumenty.

    Nie przekonasz mnie. Fundusz ma obowiązek na stronie internetowej publikować
    określone sprawozdania. Zobacz art. 219 ustawy o funduszach inwestycyjnych.
    A tego u Ciebie nie ma. Oczywiście mógłbyś to publikować na innych stronach,
    ale tych innych również nie ma.

    > 4) Pieniądze są całkowicie bezpieczne gdyż są zabezpieczone majątkiem
    > funduszu i nie ma mozliwosci straty. Każda wpłata na żądanie
    zabezpieczana
    > jest hipotecznie na nieruchomościach biurowych należących pośrednio do
    funduszu
    > lub innych firm pełniących rolę poręczyciela &#8211; hipoteki wyceniane są
    często
    > nawet na mniej niż 50% ich wartości. Więc bankructwo funduszu to czysty i
    duży
    > zysk dla jego członków.

    Cokolwiek to dziwne. Mechanizmy zabezpieczające wpłaty przewiduje zacytowana
    wyżej ustawa. Nie bardzo widzę to jednostkowe zabezpieczeni każdej wpłaty z
    osobna hipotecznie. Choćby z uwagi na konieczność przerabiania tej
    biurokracji.

    > 5) Wpłaty zostały ograniczone właśnie z tego powodu, że fundusz
    > gwarantuje ich bezpieczeństwo własnym majątkiem &#8211; zawsze istnieje
    gdzieś
    > graniczna suma depozytów którą jest w stanie przyjąć &#8211; jej
    przekraczanie
    > narażałoby pieniądze innych na minimalne ryzyko i jest niedopuszczalne i
    > niepraktykowane.

    Ale to dalej bez sensu. To nie tłumaczy ograniczaniu wpłat od osób
    fizycznych przy braku takich ograniczeń przy osobach prawnych. Jak nie
    mozesz, to po prostu wpałt nie przyjmujesz i już.

    > 6) Zabawne jest śledzenie mnie poprzez NASK, znajomą mieszkającą w
    > Turku, archiwa internetowe, kartoteki policyjne &#8211; przecież można się
    po prostu
    > umówić na spotkanie lub zapytać bezpośrednio mnie.

    Nie można, bo nie każdemu się chce jechać 500 km tylko po to, by Cię
    zobaczyć. Zwłaszcza, ze nawet adresu nie podajesz jawnie.

    > 7) Panie Anna Pyptiuk faktycznie jest klientka funduszu, zezwoliła na
    > upublicznienie tej informacji &#8211; i wbrew temu nad czym zastanawiało
    się co
    > najmniej 10 Internautów nie jest blondynką tylko ma już siwe włosy i jest
    osoba
    > w podeszłym wieku jednak nadal aktywną zawodowo.

    To, jakie ma włosy, to rzecz poboczna. Ważniejsze, czemu pisze z Twojego
    łącza, jak to zbadał jeden z kolegów.

    > 8) Tak to prawda, że fundacja wspiera zarówno ośrodek wychowawczy na
    > ochocie jak i wspomnianą przez kogoś w liście akademie menedżerów na
    Ukrainie &#8211;
    > jednak wbrew sugestią nie zamierzam zamieszczać na stronie listy
    przedsięwzięć
    > w które fundacja się angażuje natomiast zachęcam wszystkich do nadsyłania
    > nowych pomysłów. Środki jeszcze są.

    Trudno mi polemizować. Ośrodków Wychowawczych na Ochocie pewnie jest kilka.
    A enigmatyczna "Akademia menadżerów na Ukrainie" jeszcze trudniejsza do
    wyśledzenia.

    > 9) I na koniec &#8211; drodzy Internauci &#8211; bardzo Was proszę na
    przyszłość o
    > więcej otwartości, rozsądku i zaufania &#8211; a przynajmniej o
    powściągliwość w
    > ocenie czegoś &#8211; o czym nic nie wiecie.

    Jakbyśmy wiedzieli, to by się nikomu nie chciało pisać.

    > PS. Nie śledze forum i nie zamierzam więc wszelkie pytania proszę zadawać
    > przesyłac tylko i wyłącznie poprzez mój adres e-mail lub formularz
    kontaktowy
    > na stronie.

    Twoje prawo i nie zamierzam Cię do tego zmuszać.