  • Data: 2013-01-07 19:40:46
    Temat: Re: Znowu zaspałem :/
    Od: Izydor <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-01-07 19:19, maruda wrote:
    > (Kwota odsetek (przed Belką)) * 12 / (Kwota depozytu)
    >
    > :)
    >
    > i wychodzi bilet na drzewo w jedną stronę.

    Ano, ale mam tam sporo operacji jednak - wpłaty. Na wyciagu generowanym
    z systemu mam 7%. Zgodnie z regulaminem maja prawo do zmiany o ile :

    "W przypadku modyfikacji wysokości stóp procentowych przez Radę Polityki
    Pieniężnej o
    więcej niż 0,50%, Bank zastrzega sobie prawo do modyfikacji wysokości
    oprocentowania
    promocyjnego."

    Chyba były tylko dwie obnizki, dwa razy o 0,25 - wiec jeszcze prawa nie
    maja.

    Poza tym:
    "5. O każdej zmianie terminu zakończenia Promocji Uczestnicy Promocji
    zostaną
    powiadomieni indywidualnie w formie komunikatów w serwisie transakcyjnym
    mBanku"

    Wiec pytanie brzmi czy mówimy o tym samym?