    From: " GZ" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Znow zagadka z rozliczaniem kontraktow
    Date: Thu, 7 Jul 2011 08:41:44 +0000 (UTC)

    O kurcze, nie wiem co powiedziec :/

    Dobra to na początek wyjasnienie - wpis nie mial byc agresywny.
    Ba dlugo sie czailem, bo juz lata nie pisalem na grupie, ale jednak mnie
    podkusilo.

    Ba nie mialem pojecia kto jest autorem, zalozylem ze mlody czlowiek, ktory
    nie bardzo wie gdzie szukac. Zupelnie nie skojarzylem tego nika z
    jakimkolwiek innym

    Poniewaz przez lata spotkalem wielu ludzi ktorzy pisali do mnie bezposrednio
    lub na forach listy w stylu "czy moglby mi Pan napisac plan pracy mgr", albo
    "prosze podac mi ksiazki o ...
    to zawsze odpoisywalem tak, zeby sprowokowac piszacego do wlasnych poszukiwan
    i myslenia.

    No i w końcu to a propos tego kawałka:
    "teraz zachowuje sie jak dziecko mowiac ze wie ale nie powie"

    hmmmm, chyba dosc wyraznie wskazałem trop? znaczy ze (bez sarkazmu to pisze,
    choc moze tak zabrzmiec), ten dokument jest za duzy zeby go przeczytac?
    Widzisz takie podejscie powoduje, ze jak pozniej spotykam sie z opiniami "po
    co czytac, w internecie jest wszystko" to mam wielki usmiech na twarzy.

    Ja lubie ludzi. Naprawde.
    A juz wyjatkowo cenie, jak ktos zwraca mi uwage na popelnione bledy.