  • Data: 2002-08-14 08:21:12
    Temat: Re: Znow PekaoSA - wizyty domowe!
    Od: "Tobi" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kim był ten człowiek : pracownikiem banku?, z innej jakiejs instutucji
    typu
    > firma windykacyjna ?
    > Na jakiej podstawie sprawdzal wplaty (pelnomocnictwo ?)

    Widzisz, facet obudzil mnie kurde jak sobie ucinalem drzemke wiec nie
    myslalem logicznie - moj blad no i ogolnie jestem raczej milego
    usposobienia, wiec nie sprawdzalem pelnomocnictwa. Ale pozniej wszytsko
    przemyslalem i mowie moze to sciema? moze ktos sie dowiedzial o moim debecie
    i chce wyludzic albo cos takiego, wiec dzis zadzonilem do banku i panie z
    kredytow potwierdzily ze maja dwoch pracownikow ktorzy jezdza po ludziach i
    przypominaja o wplatach

    > no wlasnie - wiec dlaczego ta wizyta ?

    chyba tylko by sie przypomniec, by sprawdzic czy faktycznie dane sie
    zgadzaja, czy nie robie im walka itd, przy okazji pytal gdzie pracuje (mowil
    ze z ciekawaosci ;) tylko szkoda ze to po 10 miesiacach regularnych splat i
    4 latach posiadania konta, gdy zdazylo mi sie tylko 5 dniowe opoznienie.

    > dziwne i interesujace

    pewnie po prostu im sie to oplaca, bo mobilizuje ludzi i weryfikuja dane,
    moga tez naocznie sprawdzic stan mojatkowy itd, tylko smieszne ze przy takim
    opoznieniu (juz nieaktualnym) i przy takiej kwocie!

    Tobi