  • 1. Data: 2009-02-04 08:19:26
    Temat: Zna ktos liste firm z GPW umoczonych w opcje?
    Od: "Dieter" <d...@W...gazeta.pl>

    Albo liste firm czystych w tej sprawie?

    D.

  • 2. Data: 2009-02-04 09:32:27
    Temat: Re: Zna ktos liste firm z GPW umoczonych w opcje?
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gmbj2e$jbo$1@inews.gazeta.pl...
    > Albo liste firm czystych w tej sprawie?
    >
    > D.

    Wkrótce powinna pojawić się oficjalna lista w formie raportów bieżących, bo
    KNF żąda od firm GPW takich informacji i nakłada kary na tych, którzy się
    nie przyznają. Zostało złamane wymaganie informacyjne, bo firmy nie
    przyznały się do "umów o znacznej wartości" (a opcje to akurat takie umowy).
    Dombrek

  • 3. Data: 2009-02-04 10:01:47
    Od: jk <j...@g...com>

    On 4 Lut, 10:32, "Dombrek" <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Wkrótce powinna pojawić się oficjalna lista w formie raportów bieżących, bo
    > KNF żąda od firm GPW takich informacji i nakłada kary na tych, którzy się
    [...]

    tak a propos KNF spekuluję sobie co ma oznaczać logo tej instytucji
    (www.knf.gov.pl)? ;-)

    jk

  • 4. Data: 2009-02-04 12:54:59
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Dieter" <d...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > Albo liste firm czystych w tej sprawie?
    >
    > D.

    ja bym raczej chcial wiedziec jaki exposure mają "polskie" banki... czyli
    ile tego opchnęły a w związku z tym jakie rezerwy muszą zawiązać...

    george

  • 5. Data: 2009-02-04 13:46:17
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Niejaki Jakubas (ten od Polnej i innych syfów)
    mówił, że kontaktował sie z firmami umoczonymi i szcował aktualne wtopy. W
    jego ocenie mogą sięgać nawet 50 mld pln.
    Podaję to jako ciekawostka bo nie wierzę w przenikliwość tego pana.

    DJ

  • 6. Data: 2009-02-04 14:07:55
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > jego ocenie mogą sięgać nawet 50 mld pln.
    > Podaję to jako ciekawostka bo nie wierzę w przenikliwość tego pana.

    (...)

    Tymczasem nad Feroco zbierają się ciemne chmury. Jakubas wie, że jeśli banki
    zażądają wypłaty zysków z opcji, to spółka, która jeszcze przed chwilą miała
    świetne wyniki, może zbankrutować. Więc zaczyna negocjacje z bankami. Ani
    Jakubas, ani Feroco nie chcą zdradzić, o które banki chodzi. Wiemy jednak,
    że jednym z nich na pewno jest BZ WBK.

    Negocjacje ciągle trwają, ale Jakubas jest zadowolony: - Chyba się udało -
    mówi "Gazecie". - Większość pieniędzy utopionych w tym hazardowym
    szaleństwie uda nam się uratować.

    A ile stracił jeden z najbogatszych Polaków? Odpowiada enigmatycznie:
    kilkadziesiąt milionów złotych.
    (...)

    osobiście wątpie aby mu ktoś powiedział tak poprostu przez telefon o swoich
    stratach, które mogłby podsumować w excelu do kwoty rzędu 50 mld. Pewnie
    sobie ekstrapoluje na swoim i kilku innych przykładach.

    george.

    PS. widać po kursie BZWBK ze ostro "negocjuje" z bankrutami...

  • 7. Data: 2009-02-04 15:09:10
    Od: "ihi" <i...@p...hi>

    Użytkownik "Dieter" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Albo liste firm czystych w tej sprawie?

    A jest jakikolwiek importer, exporter, któremu menago bankowy tego chłamu
    nie wcisnął ?

  • 8. Data: 2009-02-04 20:30:26
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    jk wrote:

    > [...]
    >
    > tak a propos KNF spekuluję sobie co ma oznaczać logo tej instytucji
    > (www.knf.gov.pl)? ;-)

    heh, dwa bumerangi - knf zawsze cię dopadnie.
    :)

    --
    Marek