  • 1. Data: 2009-02-04 08:35:33
    Temat: MCI - zapisy na nowa emisje
    Od: Ted_2 <t...@g...com>

    Mam konto w BOSiu , mam PP MCI na obie nowe emisje. Zapisy mialy byc
    od 4 do 6 lutego
    W dysposycjach/subskrypcja niczego takiego nie widze.
    Czy ktos ma podobny problem ?

  • 2. Data: 2009-02-05 17:03:36
    Temat: Re: MCI - zapisy na nowa emisje
    Od: Zbyszek <zbign@naserwerze_o2.pl>

    Dnia 04-02-2009 o 09:35:33 Ted_2 <t...@g...com> napisał(a):

    > Mam konto w BOSiu , mam PP MCI na obie nowe emisje. Zapisy mialy byc
    > od 4 do 6 lutego
    > W dysposycjach/subskrypcja niczego takiego nie widze.
    > Czy ktos ma podobny problem ?

    podobno wstrzymano w tym terminie

  • 3. Data: 2009-02-05 18:22:48
    Od: Ted_2 <t...@g...com>

    Pytalem o to wczesniej, pozniej rozmawialem ze znajomym maklerem.
    Podobno nie zatwierdzono prospektu i zapisy wstrzymane.
    nie wiadomo czy w ogole do nich dojdzie . . . . . . . .

  • 4. Data: 2009-02-05 18:25:38
    Od: Ted_2 <t...@g...com>

    KDPW: przydział papierów spółki MCI Management SA

    W nawiązaniu do komunikatu dotyczącego podwyższenia kapitału
    zakładowego spółki MCI Management S.A. w drodze emisji nie więcej niż
    3.757.189 akcji zwykłych na okaziciela serii I oraz nie więcej niż
    2.254.313 akcji zwykłych na okaziciela serii N z zachowaniem prawa
    poboru, KDPW S.A. informuje, iż ulegają zmianie terminy zapisów na ww.
    akcje oraz przydziału ww. akcji.

    kom mln/

    Depesza pochodzi z Serwisu Ekonomicznego PAP z 05.02.2009 16:15