  • 1. Data: 2009-02-04 07:38:06
    Temat: Dieter mial racje dolar idzie jak burza -
    Od: "re" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    a wy mundrale
    zapatrzeni w akcje
    he,he,he...

  • 2. Data: 2009-02-04 07:48:00
    Temat: Re: Dieter mial racje dolar idzie jak burza -
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "re" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:gmbgku$7q2$1@inews.gazeta.pl...
    >a wy mundrale
    > zapatrzeni w akcje
    > he,he,he...

    Nie rozumiem po co te ciągłe złośliwości w stosunku do innych?
    Każdy ma swoje biznesy i niech je uprawia. Niech się pochwali jak chce. Ale
    jaki jest cel złośliwości?
    Może ktoś objaśnić ...

  • 3. Data: 2009-02-04 08:04:31
    Od: <m...@W...gazeta.pl>

  • 4. Data: 2009-02-04 08:09:19
    Od: "re" <m...@W...gazeta.pl>

    Robert Wicik <r...@n...poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > jaki jest cel złośliwości?
    > Może ktoś objaśnić ...
    >
    > a no takie,ze Dieter wylozyl kawe na lawe - wszystkim /banka akcji,banka
    surowcowa,wzrost dolara itd / i ci co troche pomysleli to zarobili krocie a
    pozostali tylko szydza /z niego/jak zyduchy...
    pozdraiwm

  • 5. Data: 2009-02-04 09:04:58
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "re" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > surowcowa,wzrost dolara itd / i ci co troche pomysleli to zarobili krocie
    > pozostali tylko szydza /z niego/jak zyduchy...

    Normalnie jakbym Biblię czytał: Mk 6,1-6
    http://online.biblia.pl/rozdzial.php?id=305#W1

    No i od razu na myśl przychodzi: Łk 6, 41
    http://online.biblia.pl/rozdzial.php?id=321#W41

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-02-04 09:13:09
    Od: k...@o...pl

    > surowcowa,wzrost dolara itd  / i ci co troche pomysleli to zarobili krocie a
    > pozostali tylko szydza /z niego/jak zyduchy...
    > pozdraiwm

    Ja tam zawsze mówię, że Dieter ma trafność 50/50. Było akcje i dolar. Tym razem
    padło na dolara, ale to nie zmienia faktu, że było 50/50. Tylko Dieter nie chce
    w to uwierzyć, że to reguła.

  • 7. Data: 2009-02-04 09:30:23
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > razem
    > padło na dolara, ale to nie zmienia faktu, że było 50/50. Tylko Dieter nie

    Trafność 50/50 należy uznać za bardzo dobrą. Trzeba tylko pamiętać, że
    oprócz trafności liczy się stosunek średniego zysku do średniej straty! A to
    akurat Dieter ma dobrze poustawiane.
    Zarabiać można przy trafności 25% i niżej.
    Dombrek