  • Data: 2017-12-21 11:03:20
    Temat: Re: Zmiany w KK Citibank
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 20 grudnia 2017 22:50:41 UTC+1 użytkownik jo44 napisał:

    > Trzeba będzie z tego cudu techniki bankowej zrezygnować...

    Niestety - a szkoda, bo fajne to.
    Ciekawe, czy mają zamiar wprowadzić w zamian HCE - choć ja naklejki nie mam na
    telefonie, tylko na breloku przy kluczach.
    Marudzenie w poczcie wewnętrznej nic nie dało - tak samo jak to, że w ciągu
    ostatniego miesiąca przysłali mi 2 nowe naklejki - więc po 3 latach papa niestety.
    Dobrze, że wprowadzili to jednocześnie z opłatami za karty dodatkowe - bo skoro nie
    ma naklejki to zamieniam MC na visę, nie mam bowiem KK visy, a inne KK MC mam dwie (w
    tym jedna world, więc do buy&smile - choć tam ciężko znaleźć coś ciekawego) - a jakby
    z tym poczekali, to bym nie mógł, bo mam zwolnienie z opłat za kartę główną, ale za
    dodatkowe wg TOiP.