  • 1. Data: 2004-12-08 22:27:46
    Temat: Zmiany w BOSiu. Uciekac do Fortisa?
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    Witam

    Amra chyba jeszcze nie pisal o tym. Mianowicie dzisiaj dostalem wyciag z
    BOSiu i do tej chwili oczom nie wierze: otoz dolaczona byla do
    korespondencji zmodyfikowana TOiP Ekokonta . I tak:
    koszt obslugi pakietu - 5zl/mc
    koszt obslugi kanalu internetowego - 2zl/mc
    przelew przez net -0,50zl
    token wydanie 50zl/szt i zakazdy kolejny nast. 50zl

    Na razie te 2zl jest zawieszone dla obecnych posiadaczy do konca stycznia
    2005.

    Ja chyba im podziekuje. Mam dosyc. Z takim zabezpieczeniem jakie daje
    obecnie ten bank, takie koszty, to mi sie nie kalkuluje zupelnie. Do tego
    dochodzi 15zl/rok za karte Maestro i beznadziejne oprocentowanie. Poza tym
    brak obslugi konta on-line.

    Zastanawiam sie nad e-Pakietem /Fortisa. Co prawda jako konto wspolne, to az
    9zl/mc, ale przynajmniej nie ma dodatkowych kosztow i jest dobre
    zabezpieczenie w postaci podpisu cyfrowego. No i oprocentowanie rachynku
    3,5%

    Mam pytanie: czy macie z tym bankiem jakies klopoty? Czy serwis Fortisa jest
    onlajnowy? Zalezy mi na bezplatnych wszystkich bankomatach, ac hyba tylko te
    2 banki daja to w rozsadnej cenie.

    Pozdrawiam

    Lelek

  • 2. Data: 2004-12-08 22:45:47
    Temat: Re: Zmiany w BOSiu. Uciekac do Fortisa?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Lelek <l...@g...pl> wrote:
    > Amra chyba jeszcze nie pisal o tym. Mianowicie dzisiaj dostalem
    > wyciag z BOSiu i do tej chwili oczom nie wierze: otoz dolaczona byla
    > do korespondencji zmodyfikowana TOiP

    echhh. Kiedy ja pozamykam te wszysktie konta co je sobie ostatnio
    pootwieralem. Ja to jakis dziwny jestem ;) Przynajmniej co sobie natestuje
    i naucze to moje :D

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2004-12-09 08:29:37
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Lelek wrote:
    > Mam pytanie: czy macie z tym bankiem jakies klopoty? Czy serwis Fortisa jest
    > onlajnowy? Zalezy mi na bezplatnych wszystkich bankomatach, ac hyba tylko te
    > 2 banki daja to w rozsadnej cenie.

    Zastawnów się jeszcze nad kontem VWBank. Wypłata z dowolnego bankomatu
    powyżej 400zł za darmo, poniżej - 1.5zł. Do tego darmowe przelewy i
    oprocentowanie rachunku 4%. No - i jeszcze 0zł za prowadzenie, a to
    starczy na 9 / (1.5) = 6 przelewów. Co do zabezpieczeń to jest token.

    Policz czy ci przypadkiem to nie odpowiada.

    reik.

  • 4. Data: 2004-12-09 08:45:47
    Od: "T.S." <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Remigiusz Babicz" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Policz czy ci przypadkiem to nie odpowiada.

    Z tego co ludzie tu piszą VW ma mocno off-line'owy podgląd.
    ZTCP infolinia działa tylko w konkretnych godzinach

    --
    Tomasz

    Pisząc do mnie, zamien w adresie
    "to_nie_ten_adres" na "jakubwedrowycz"

  • 5. Data: 2004-12-09 09:47:52
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    T.S. wrote:
    > Użytkownik "Remigiusz Babicz" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Z tego co ludzie tu piszą VW ma mocno off-line'owy podgląd.
    > ZTCP infolinia działa tylko w konkretnych godzinach

    Mnie jakoś to nie przeszkadza - opóźnienia są czasami do 2, 3 godzin jak
    mają jakąś "konserwację". Mam wpływy na rachunek 2 - 3 razy w miesiącu i
    zawsze jakiś zapas gotówki na koncie, więc wcale na to nie narzekam :-)
    Pewnie byłby to problem dla kogoś, kto ma wypływy kilka razy dziennie na
    rachunek.

    reik.

  • 6. Data: 2004-12-09 09:57:15
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Lelek wrote:
    > Mam pytanie: czy macie z tym bankiem jakies klopoty? Czy serwis
    > Fortisa jest onlajnowy? Zalezy mi na bezplatnych wszystkich
    > bankomatach, ac hyba tylko te 2 banki daja to w rozsadnej cenie.

    jest on-line.
    ja sobie zrobilem dodatkowe subkonto dla obslugi karty VE - jego wada to fakt,
    że jest ono 0% ale zaleta taka że przelewam na niego tyle ile chce żeby karta
    widziała. Jak np żona zadzwoni spod bankomatu że potrzebuje więcej to wystarczy
    przesunąć srodki pomiędzy subkontami i juz za chwilę bankomat pozwoli je
    wypłacic. Powodem tych kombinacji byla ostroznosc - karta VE ma wiele wariantów
    limitów
    gotowkowych/bezgotowkowych ale minimum dla gotowkowych to 5 tys.
    *** blad ***

  • 7. Data: 2004-12-09 10:10:55
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Remigiusz Babicz wrote:

> [...]
    > starczy na 9 / (1.5) = 6 przelewów. Co do zabezpieczeń to jest token.
    >
    > Policz czy ci przypadkiem to nie odpowiada.

    Z tego co pytający pisał chodzi mu o konto wspólne, a w VWBd niestety
    nie ma kont wspólnych. Można oczywiście ustanowić pełnomocnika do
    konta o pełnych uprawnieniach ale nie każdy tak lubi. Poza tym bank
    jest OK! No może teraz zdarzyła im się wpadka z tą wymianą tokenów i
    sam system jest nie całkiem on-lineowy, ale korzystając z konta w
    normalny sposób (do opłat rachunków i takie tam), to jest moim zdaniem
    dobry.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 8. Data: 2004-12-09 10:32:39
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    > Zastawnów się jeszcze nad kontem VWBank.

    Jestem maniakiem bankowym i w VWBanku kono juz mam: e-direct traktuje jako
    konto przelewowe, a PLUS do oszczednosci.
    Bankomaty sa mi potrzebne do wyplat o wiele mniejszych niz 400zl - taka
    sume,to ja chyba 2 razy w zyciu wyciagalem ;)

    Dzieki za pomoc....

    lelek

  • 9. Data: 2004-12-09 10:34:57
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    > jest on-line.

    Dzieki za pomoc...
    > ja sobie zrobilem dodatkowe subkonto
    nie wiedzialem ze mozna sobie zrobic subkonto. Jestem coraz bardziej mile
    zaskakiwany Fortisem ;)

    Pozdrv

    Lelek

  • 10. Data: 2004-12-09 16:31:41
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    lelek wrote in news:cp99nu$s7b$1@inews.gazeta.pl:

    > Jestem coraz bardziej mile zaskakiwany Fortisem ;)

    A ja coraz mniej miło. Od pewnego czasu środki które przychodzą trzecią
    sesją są dostępne dopiero od 8 rano dnia następnego, a na mojego maila
    w sprawie problemów Pl@net z Firefoxem i Javą 1.5 nie dostałem od
    miesiąca odpowiedzi. Co nie zmienia faktu że cały czas lepiej sobie
    radzą niż konkurencja.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {57CAE21E-68B3-4C3F-A9FF-7651E2C9C612}