  • Data: 2002-08-20 08:29:54
    Temat: Re: Zmiany ubezpieczen KK w citku
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Aug 2002 22:05:53 +0200, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >Sugerujesz ze ubezpieczenie zrobione przez bzwbk mozna wogole
    >porownywac z oferowanym przez citi? Ja twierdze ze wszedzie gdzie jest
    >ustalona gorna odpowiedzialnosc banku/innego gwaranta to jest jakas
    >pomylka - a tak jest w przypadku bzwbk. citi, mimo tych 6.5
    >miesiecznie i wcale nie najnizszych oplat za wydanie jest IMO (i
    >pewnie nie tylko) warta ceny.

    Problem w tym, ze przecietny klient nie za bardzol orientuje sie w
    warunkach ubezpieczenia i zagrozeniach jakie karta wypukla ze soba
    niesie. Dla nich jest jakis ubezpieczenie i fajnie jest, malo kto
    porowna sczegowoe warunki.
    A jak juz kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niz limit karty to
    czuja sie zupelnie bezpiecznie.
    A teraz dzieki zmianie w Citi przynajmniej wiedza, ze ich
    ubezpieczenie jest lepsze niz bylo wczesniej. Dobre zagranie
    marketingowe.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl