  • Data: 2002-08-20 09:12:35
    Temat: Re: Zmiany ubezpieczen KK w citku
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Sugerujesz ze ubezpieczenie zrobione przez bzwbk mozna wogole
    > porownywac z oferowanym przez citi?

    NIE !!! Ja porownuje ubezpieczenie multibankowe (VC i prawdopodobnie
    przyszlej kk multi) do bzwbk'owskiego. Ubezpieczenie bzwbk i multi jest tak
    samo KIEPSKIE !!! Citi to inna liga (cenowa tez) :-))

    > Ja twierdze ze wszedzie gdzie jest
    > ustalona gorna odpowiedzialnosc banku/innego gwaranta to jest jakas
    > pomylka - a tak jest w przypadku bzwbk. citi, mimo tych 6.5
    > miesiecznie i wcale nie najnizszych oplat za wydanie jest IMO (i
    > pewnie nie tylko) warta ceny.

    Powiedzmy wprost to jest najbezpieczniejsza kk na rynku :-)) Co gorsza na
    'horyzoncie' i wsrod obecnych kk BRAK konkurencji (w dziedzinie
    bezpieczenstwa) dla kk citka :(((

    > Oczywiscie, jesli ktos jest przekonany o tym ze _zawsze_ i _wszedzie_
    > panuje nad tym co sie z jego kartami i numerami dzieje, to moze
    > korzystac z bzwbk.

    ... lub vc multi :(( Wiadomo_to_jest_nierealne !

    > Dla jasnosci - ja citi uwazam (wciaz) za jeden z gorszych i bardziej
    > oszukanczych bankow, a jedynie kk oraz produkty dc (formalnie citi
    > jest wlascicielem tej firmy) sa sensowne.

    Zobaczymy jakie bedzie ich centrum rozliczeniowe :-))

    pozdrawiam,
    Witek