  • Data: 2003-03-14 20:25:58
    Temat: Re: Zmiany prowizji w Bankach (np Inteligo)
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał

    > Czytałem gdzieś, że stosunek spraw wygrany przez klientów do przegranych
    > wynosił (za jakiś ostatni okres czasu) 30:70. I to tylko tych
    > rozpoznawanych. Stąd wniosek.

    Owszem, ale to i tak taniej i szybciej niz w sadzie...

    > A to mogłoby się to okazać skuteczniejsze :)

    Zalezy co sie chce osiagnac. Gdy chodzi o zwrot nieslusznie pobranej np.
    prowizji, to reklamacja, a pozniej do arbitra. Jesli chcesz zwalczac roznego
    rodzaju niedozwolone postanowienia umowne (dla dobra ogółu ;)) to zdecydowanie
    do UOKiK.

    --
    Pozdrawiam,
    Witek