    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zmiana statusu dewizowego z
    Date: Sun, 30 Sep 2007 22:19:38 -0700

    On 1 Paź, 01:29, "bradley. st" <b...@g...pl> wrote:

    > Chodzilo mi raczej o konsekwencje w codziennym uzywaniu konta - ograniczenia w
    > dostepie do uslug/produktow, utrudnienia przy przelewaniu/wplacaniu/wyplacaniu
    > pieniedzy etc. Wszelkie roznice w porownaniu z kontem "rezydenta".

    To zalezy od banku w sensie takim, ze (wygooglalem na szybkiego) np w
    Nordea, ING, moga konta miec nierezydenci a np inteligo

    http://www.inteligo.pl/infosite/faq/pomoc_faq-jak-ot
    worzyc-konto.htm
    "Czy można otworzyć konto nie mając adresu stałego zameldowania? Nie
    można otworzyć konta nie podając adresu stałego zameldowania.
    Klientami Inteligo mogą być wyłącznie obywatele polscy lub cudzoziemcy
    posiadający adres stałego zamieszkania na terytorium Polski."

    Dzieki za informacje.