  • 11. Data: 2019-12-18 15:24:01
    Temat: Re: Zmiana mBank Intensive na Pekao Świat Premium?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 18 grudnia 2019 14:52:43 UTC+1 użytkownik Stiwi napisał:

    > Banku bez spamerskich fajerwerków w systemie online :)

    Pisałem - adBlock ;>

    > Opiekuna konta, który w swojej pomocy wykaże się większą kreatywnością załatwienia
    sprawy, niż wysłaniem osoby mieszkającej za granicą do oddziału :)

    No, tutaj to już i na poziomie "premium" pewnie nie masz czego szukać.
    Trzeba po prostu zadać sobie zajebiście ważne pytanie - czy bank zarabia na Tobie
    tyle, że opłaca mu się kogoś sensownego przydzielać?

    Ja z "premium" mam doświadczenie z promocji mkonta intensive z kartą visa świat -
    oczywiście 10zł za kartę naliczyli. Nic specjalnego nie było, przy zamykaniu nawet
    nic o pozostaniu nie mówili, a przy załatwianiu KK "intensive" były takie same durne
    "procedury" i "nic się nie da zrobić" jak dla szarego fizola.
    Drugie z santander - zaproponowali mi umowę "select" - nawet bez konta, może z powodu
    KK platinum z klika - ale jak zrobiłem cancel przy podpisywaniu to się obrazili ;>
    No i jeszcze anegdotyczny "private banking" idei, czyli lion's - na kolacyjkach z
    wykładami było miło, ale o mało co nie wpadłem w obligi getback i podobnych ;>

    Więc jak czegoś chcesz więcej, to szukaj na poziomie "private banking" - ale z
    minimum 1M w kieszeni.
    O tym, że coś fajnego będzie w "premium" żubra, zapomnij - nie wiadomo, kto był
    gorszy w zarządzaniu tym biednym bankiem, Włosi czy PiS...

    > Tu możesz zobaczyć nowy wygląd Pekao:
    > https://www.pekao.com.pl/klient-indywidualny/bankowo
    sc-elektroniczna/nowe-pekao24.html

    Tęczowe. Co na to prezes?
    O, może to właśnie również dlatego (bo i przez Banasia) wyleciał ostatnio zarząd
    żubra, w tym "złote dziecko PiS"?

  • 12. Data: 2019-12-18 15:27:25
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Wednesday, December 18, 2019 at 3:18:02 PM UTC+1, Dawid Rutkowski wrote:
    > Hmm, ja na pewno napisałem, że N26 jest lepsze.
    > Załóż, warto.
    > Możesz z mojego linku polecającego ;)
    > https://n26.com/r/dawidr0508

    Nie otwierają kont dla nierezydentów UE.

    > A sam alior kantor spokojnie do płacenia rachunków wystarczy.
    > Na reklamy w ST - adBlock (ja używam Nano Adblocker w firefox).

    Alior Kantor niech pozostanie kantorem :)

    natychmiastowe wewnętrzne przelewy CGT. Gold i tak wiele poza limitami transakcji nie
    wnosi. Co innego CPC i ich MC Elite World.

    > Hmm, gold ma większe limity?
    > Wg TOiP wszystkie konta mają 100k przez internet.
    > A to, jakie citi jest ogarnięte, pokazuje to, że ja mogłem sobie ustawić w ST limit
    200k... ;>
    > Więc gold rzeczywiście nic nie daje - ew. większą premię za polecenia klienta (ale
    i trudniejsze warunki - teraz jest fajna promka citi priority - 600zł w sumie dla
    polecanego i polecającego - a jedyny warunek to 100k ping-pong w miesiąc, ktoś się
    tam chyba pomylił i za bardzo uprościł warunki, więc pewnie kolejnej takiej edycji
    już nie będzie - ale mam nadzieję, że 1200zł wpadnie za nic ;)

    Gold ma większe limity transakcji kartą.

    > A ten private client - to co niby takiego wspaniałego ma ta ich DEBETÓWKA mc world
    elite? Bo kredytówka ma chociaż bezprowizyjne płatności zagraniczne.
    > Zresztą jak ktoś ma 3M do ulokowania albo 330zł do odżałowania co miesiąc (może się
    opłaci) to nie trzeba być nikim specjalnym, by takie konto założyć (i jeszcze 7k za
    polecenie dostać - tyle że trzeba mieć te 3M ;)

    MC Elite World ma dobry pakiet ubezpieczeń, np. zerowy udział własny jak się
    wypożycza samochód. Udział własny przy droższych samochodach typu SUV jest często w
    granicach 8000 zł. Płacąc MC Elite World mamy darmowe ubezpieczenie pokrycia tego
    udziału własnego. Takie ubezpieczenie wykupione dodatkowo jest często bardzo drogie
    np 100zł za dzień, zupełnie nieopłacalne przy długim okresie najmu (np 3 tygodnie).

  • 13. Data: 2019-12-18 15:31:21
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Wednesday, December 18, 2019 at 3:24:03 PM UTC+1, Dawid Rutkowski wrote:
    [...]
> [...]
    "procedury" i "nic się nie da zrobić" jak dla szarego fizola.

    I to jest ta różnica właśnie pomiędzy MultiBankiem a mBankiem. Mając ofertę kredytową
    w systemie online MultiBanku wystarczyło kilka kliknięć aby np. podnieść obecny limit
    karty kredytowej o tą właśnie ofertę, albo wyrobić sobie nową kk. W obecnym mBanku,
    można przyznaną ofertę kredytową wykorzystać jedynie na nową kk, nie można wnioskować
    o zwiększenie limitu już posiadanej.

    "intensywny" opiekun potwierdził to samo.

  • 14. Data: 2019-12-18 20:26:04
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    > Pisałem - adBlock

    Aż wyłączyłem adblocka i połaziłem po ST mBanku (starym). Nie widzę
    żadnych fajerwerków. Jedyne co, to czasem wiadomości są przysłaniane na
    5 sekund jakimiś bombkami. Ale tak samo jest z blokerem.
    A na liście kart, pod kredytówką widzę "Zwiększ limit karty kredytowej o
    6100 PLN".

    PS a Millek mnie od kilku miesięcy spamuje SMS-ami "załóż kartę
    kredytową, dobra karta, załóż"...
    --
    Alf/red/

  • 15. Data: 2019-12-18 21:42:47
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Wednesday, December 18, 2019 at 8:26:06 PM UTC+1, Alf/red/ wrote:
> [...]
    > 5 sekund jakimiś bombkami. Ale tak samo jest z blokerem.
    > A na liście kart, pod kredytówką widzę "Zwiększ limit karty kredytowej o
    [...]

    Ty tak na serio?
    Logowanie: pop-up: "czy byłeś grzeczny w tym roku?" Nachalna reklama kredytu
    gotówkowego.

    Lewy górny róg po zalogowaniu: "Tniemy prowizję nawet do zera na pierwszy kredyt
    gotówkowy". Jak przypadkowo w to klikniesz, to nie da się wrócić... "strona nie
    istnieje. Ok zrezygnowałem, nie chce tego kredytu, w który przypadkowo kliknąłem.
    Ponowne strona główna i znowu nachalność: "nie rezygnuj tak szybko" na dole i w
    wiadomościach po prawej na górze.

    Rachunków po zalogowaniu widzę 2 z 5, kiedyś zawsze były wszystkie na głównej
    stronie. Za to w tym zestawieniu brakujących kont na dole ponownie nachalna reklama
    "przed Tobą pierwszy kredyt? Kliknij....". Nie no masakra.

    Największy problem to taki, że tej nachalności nie da się wyłączyć. A jak chce
    podnieść limit na karcie u "opiekuna" w ramach tych nachalnych ofert to nie da rady.
    Może dlatego że mam kartę MC Gold, chyba tylko dla byłych posiadaczy Multibanku, za
    którą chociaż płacę 240 zł rocznie, to zwracają 20 zł co miesiąc przy wykonaniu
    minimum 1 transakcji.

  • 16. Data: 2019-12-18 22:45:12
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 18.12.2019 o 21:42, Stiwi pisze:
    > Logowanie: pop-up: "czy byłeś grzeczny w tym roku?" Nachalna reklama kredytu
    gotówkowego.

    Nie mam. Była z tydzień temu taka wiadomość. Ale raz. Ale nie popup.

    > Lewy górny róg po zalogowaniu: "Tniemy prowizję nawet do zera na pierwszy kredyt
    gotówkowy".

    Nie mam.

    > Ponowne strona główna i znowu nachalność: "nie rezygnuj tak szybko" na dole i w
    wiadomościach po prawej na górze.

    A tak, tak się dzieje jeśli wycofam się z jakiejś propozycji
    (ubezpieczenia samochodu itp.). Ale wiesz, e-sklepy też tak robią.

    > Za to w tym zestawieniu brakujących kont na dole ponownie nachalna reklama "przed
    Tobą pierwszy kredyt? Kliknij....".

    Nie mam.
    Serio.
    Nawet bez adblocka. Który zresztą raczej tego nie wyłączy (no może poza
    popupem, co potrafi też goła przeglądarka).

    --
    Alf/red/

  • 17. Data: 2019-12-19 15:47:54
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 18 grudnia 2019 20:26:06 UTC+1 użytkownik Alf/red/ napisał:

    > Aż wyłączyłem adblocka i połaziłem po ST mBanku (starym). Nie widzę
    > żadnych fajerwerków. Jedyne co, to czasem wiadomości są przysłaniane na
    > 5 sekund jakimiś bombkami. Ale tak samo jest z blokerem.

    Ja tego nie mam, bo po wielkich bojach, ze wsparciem "opiekuna klienta", który w
    tamtych czasach jeszcze potrafił coś zrobić (a miałem takiego, może nie
    przydzielonego na stałe, ale jak dzwoniłem między 8 a 16 to zgłaszał się ktoś z
    kompetentniejszego zespołu niż standardowe mLinki), udało mi się dawno temu wyłączyć
    mityczną 4. zgodę marketingową - trwało to tydzień.

    > A na liście kart, pod kredytówką widzę "Zwiększ limit karty kredytowej o
    > 6100 PLN".

    Ale łaska, citek mi proponuje 20k, milek 40k.
    A w mBąku lepiej nie klikaj, zwiększenie limitu kosztuje prowizję!
    Nie pamiętam już, czy zmniejszenie również.

    > PS a Millek mnie od kilku miesięcy spamuje SMS-ami "załóż kartę
    > kredytową, dobra karta, załóż"...

    Mnie milek nie spamuje SMSami (to robi citek - ale niech robi, właśnie zarobiłem
    dzięki temu 50zł) - ale z kartą ma rację.
    Nie wiem, jaką masz w mBąku, ale milkowa będzie z dużym prawdopodobieństwem lepsza.
    Np. z ubezpieczeniem albo moneybackiem.
    Do tego darmowa za 1 pyk/mc przez rok - potem za 5 pyk/mc.
    A jak nie masz KK w milku to jeszcze 200zł premii na start.

  • 18. Data: 2019-12-19 15:51:26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 18 grudnia 2019 15:31:23 UTC+1 użytkownik Stiwi napisał:
> [...]
    można wnioskować o zwiększenie limitu już posiadanej.

    > "intensywny" opiekun potwierdził to samo.

    W mBąku było tak samo jak w opisywanym przez Ciebie multibanku - ale dawno, dawno
    temu.
    Teraz popsute jest i tu i tu.

    A podniesienie limitu kosztuje, więc raczej ciesz się brakiem oferty (chyba że "na
    klik" jest bez prowizji).
    I ciesz się też tym, że jeszcze Ci tej KK, z którą sam bank jak widać nie chce mieć
    już nic wspólnego, nie zlikwidowali.
    Choć też jest anegdotyczna - naprawdę najpierw pobierają 240z, które trzeba spłacić,
    a potem co miesiąc oddają po 20zł?

  • 19. Data: 2019-12-19 15:54:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 18 grudnia 2019 15:27:26 UTC+1 użytkownik Stiwi napisał:

    > Nie otwierają kont dla nierezydentów UE.

    Hmm, ale obywatelem UE chyba jesteś?
    To wystarczy tylko jakiś adres w PL - nie znajdziesz kogoś z rodziny, do którego
    mogłaby przyjść karta?

    > Alior Kantor niech pozostanie kantorem :)

    Gmatwanie prostych spraw to objaw najarania, jak Puchatek i Prosiaczek ;>
    W sumie jak ktoś chce płacić za niepotrzebne mu usługi, to nic się z tym nie zrobi.

    > Gold ma większe limity transakcji kartą.

    Może i tak, debetówka priority max. 10k płatności i 25k wypłat z bankomatów dziennie.
    Z drugiej strony jak ktoś płaci więcej niż 10k dziennie to raczej kredytówkę porządną
    posiada.

  • 20. Data: 2019-12-19 19:57:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 3...@g...co

    : inteligo - tutaj masz przede wszystkim

    przelewy z Inteligo za free i przelewy do Inteligo z iPKO za free.
    (innymi słowy -- dzięki pośrednictwu Inteligo mamy bezpłatność wylania z iPKO)

    --