  • 1. Data: 2004-02-19 07:58:12
    Temat: Zmiana ROR jakie bank moze...
    Od: "RKubiak" <r...@p...onet.pl>

    Hello
    mamy z zonka wspolny rachunek od jakis 7 lat w bko bp. w tym rachunku mamy
    kredyt rok linia odpowiadajacy 3.3 miesiecznym wplywom. wlasnie zbliza sie
    okres przedluzenia tego kredytu, a to sporo kosztuje w bkobp w zeszlym roku 2%
    (prowizja za kredyt). Jak znam zycie pewnie podniesli w tym roku. poza tym
    przydalaby sie obsluga przez internet.
    pogooglalem i pochodzilem sobie po stronach bankow. wybralem pekao sa, ale
    dostalem z buta, powiedzieli, ze z kredytem w rachunku nas nie chca. Tak wiec
    pekao zostalo skreslone.
    jaki bank mozecie polecic, gdzie beda chcieli mnie z kredytem w rachunku i
    bedzie to tansze niz 2% (prowizja za kredyt)? Generalnie chodzi mi o
    zmniejszenie kosztow utrzymania rachunku.
    dzieki i pozdrawiam
    Ralf

  • 2. Data: 2004-02-19 08:18:29
    Temat: Re: Zmiana ROR jakie bank moze...
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RKubiak" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:7cab.000013fa.40346c94@newsgate.onet.pl...
    > Generalnie chodzi mi o
    > zmniejszenie kosztow utrzymania rachunku.

    Nieśmiało polecę mBank albo Multibank ;]

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2004-02-19 10:08:26
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    roku 2%
    > (prowizja za kredyt). Jak znam zycie pewnie podniesli w tym roku. poza tym

    Nie podniesli tylko obnizyli.
    Do 1%
    I raczej mniej nikt nie bierze za odnowienie linii kredytowej
    Zwlaszcza jesli jest wykorzystana w momencie odnawiania

    > przydalaby sie obsluga przez internet.

    A i owszem...;-)
    W marmurowym PKO BP to jeszcze potrwa...

    > jaki bank mozecie polecic, gdzie beda chcieli mnie z kredytem w rachunku i
    > bedzie to tansze niz 2% (prowizja za kredyt)? Generalnie chodzi mi o
    > zmniejszenie kosztow utrzymania rachunku.

    Pierwszy i zasadniczy IMO problem to: przeniesc sie czy otworzyc drugi
    IMO lepiej otworzyc drugi i przeniesc tam kosztowne operacje.
    Ale ile mozna zaoszczedzic na kilku zleceniach stalych (np. 0,50zl w mBanku
    zamiast 1,00zl w PKO BP...)
    BTW czy wiesz, ze w bankach internetowych nie ma zlecen stalych ze zmienna
    kwota? Kazdorazowo to ty musisz zlecic przelew np. za telefon TPSa czy
    komorke, energie el., gaz itp. W PKO BP rachunki szly do banku i tam ichnia
    sila zywa je regulowala z twojego konta. Jestes gotow za oszczednosc
    0,50zl/sztuce zrezygnowac z tej wygody i martwic sie podczas urlopu, ze
    wlasnie pewnie przyszedl rachunek za telefon a ty sie opalasz i po powrocie
    nie bedziesz mogl zadzwonic? Nie wszystko da sie zalatwic Poleceniem Zaplaty
    ( i nie kazdy chce tak miec...)

    Drugi problem - gdzie mieszkasz i do jakich bankow/bankomatow masz blisko.

    1. W mBanku bys mial
    + upragniona obsluge przez internet...;-)
    + darmowe prowadzenie konta
    + darmowa karta VE do eKonta
    +- karta wirtualna do placenia w ineternecie za 24zl/rok
    + tanie przelewy po 0,50zl sztuka
    +- ten sam koszt kredytu
    + oprocentowanie 3,0/3,9 %
    - brak debetu dopuszczalnego
    - mniej bankomatow
    - brak wplat/wyplat gotowki w placowkach banku
    - oplata za przelew "zasilajacy" z PKO BP (jesli dwa konta) 3,00zl lub za
    zlecenie stale 1,00zl, (ale mozna wplyw jednej pensji przerzucic do tego
    drugiego banku a jedna zostawic w PKO BP)

    2. W Inteligo bys mial
    + upragniona obsluge przez internet...;-)
    + darmowe prowadzenie konta
    +- karta VE za 0,99zl/mc
    + mozliwosc placenia w internecie ta karta
    +- przelewy po 0,99zl czyli tak jak zlecenia stale w marmurze, ale przelewy
    pomiedzy marmurem i Inteligo darmo
    + oprocentowanie 2,0 %
    - brak kredytu
    + debet dopuszczalny (ale platny)
    + tyle samo darmowych bankomatow co w marmurze
    + mozliwosc darmowych wplat na konto w placowkach PKO BP i wyplat przy
    uzyciu POSow

    3. W Millennium bys mial
    + upragniona obsluge przez internet...;-)
    +- platne lub darmowe prowadzenie konta
    +- karta VE za 15zl/rok
    +- przelewy po 0,50zl
    + MileKredyt (koszty podobne jak w PKO
    - mniej bankomatow
    + mozliwosc darmowych wplat na konto w placowkach Mille, wyplaty po 3,00zl
    - oprocentowanie 0,00%

    Dlugie wyszlo...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2004-02-19 20:35:14
    Od: "BAH" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c11rgc$m0p$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "RKubiak" <r...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:7cab.000013fa.40346c94@newsgate.onet.pl...
    >
    > Nieśmiało polecę mBank albo Multibank ;]

    trochę się spóźnił do multi :-((

    http://promocje.multibank.pl/walentynki/

    BAH