  • 1. Data: 2004-02-19 07:44:11
    Temat: Dolary NZ
    Od: przemko <p...@p...pl>

    Witam.

    Wkrotce wyjezdzam do Nowej Zelandii, pomyslalem, ze warto byloby miec nie
    tylko plastik przy sobie ale i troche lokalnej waluty. Czy moze ktos sie
    orientuje gdzie mozna (najchetniej w Trojmiescie) zakupic dolary NZ?

    przemko

  • 2. Data: 2004-02-19 08:38:21
    Temat: Re: Dolary NZ
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "przemko"
    > Wkrotce wyjezdzam do Nowej Zelandii, pomyslalem, ze warto byloby miec nie
    > tylko plastik przy sobie ale i troche lokalnej waluty.

    z tego co pamiętam dolary australijskie są plastikowe więc obawiam się, że nowo
    zelandzkie też takie moga być, z czego wynika że przed plastikiem nie uciekniesz
    ;-))

    ja tam bym poczekał na bankomat NZ
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-02-19 11:37:01
    Od: przemko <p...@p...pl>

    blad wrote:

> [...]
    > nowo zelandzkie też takie moga być, z czego wynika że przed plastikiem nie

    Niestety moje plastiki maja dosc znaczna prowizje, za wyplaty z
    zagranicznych bankomatow - 3-4%, wiec szukam gotowki :-)

    A dolary australijskie sa tylko miejscami plastikowe :-)

    przemko

  • 4. Data: 2004-02-19 12:44:01
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "przemko" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Niestety moje plastiki maja dosc znaczna prowizje, za wyplaty z
    > zagranicznych bankomatow - 3-4%, wiec szukam gotowki :-)

    To sobie załóż konto w mBanku czy innym Multibanku, to będziesz miał stałą
    prowizję. Takich banków jest więcej, ale w tej chwili nie pamiętam, które to
    :)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2004-02-19 17:34:29
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > ja tam bym poczekał na bankomat NZ
    > *** blad ***

    Kiedy raport z Bali? :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 6. Data: 2004-02-19 17:41:06
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Wilczek"
    > Kiedy raport z Bali? :-)

    już prawie gotowy, ale czekam na odpowiedz Inteligo i PKO BP z jakiej kwoty
    przeliczali
    przy okazji okazalo sie że Fortis nie przelicza już przez USD tylko wprost z
    danej waluty - i nie jest wcale najgorszy :-)
    Tyle że waluty IDR nie pokazują w tabeli i nie ma jak ich sprawdzić.
    *** blad ***