  • Data: 2006-01-07 20:19:01
    Temat: Re: Zmiana OFE
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Kaminski"

    > Ściągnęli z własnej inicjatywy, czy ich prosiłeś?

    proszenie nic nie da. Kiedys zauwazylem brak skladki z lutego 2004
    reklamowalem w NN - powiedzieli zeby napisac do ZUS. Napisalem,
    przeslali do wlasciwego, odpowiedzieli ale ogólnikowo i dalej nic.
    niedawno za luty 2004 przyszlo dodatkowo jakies 1/15 tego co sie
    spodziewalem.

    Swoja drogą to jakaś straszna granda z tymi skladkami - na poczatku
    przychodzily jak w zegarku i od razu w pelnej wysokosci.
    Od paru lat zdarza sie ze przychodzi skladka w wysokości np. 1,65 zł
    Po jaką cholerę wysyłać takie grosze elixirem - co to za system i z
    jakiego powodu dzieli skladki na takie drobiazgi.

    Tego jakoś nikt mi nie umie wyjasnic
    *** blad ***