  • 1. Data: 2013-12-02 13:26:01
    Temat: Zielony złodziej
    Od: Jacobs <t...@g...com>

    Konto KGP założone, warunki spełnione a premii ani widu ani słychu.
    Na stronie wubeku nie uraczysz linku do reklamacji. Przez telefon jeszcze ciężej
    karzą czekać na sprawdzenie dają na on hold i tak do wieczności...

    Podsuma jedna WIELKA żenua!

  • 2. Data: 2013-12-02 15:15:11
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Kiedyś na stronie był mail do recznika klienta. Bardzo skuteczny, choć powolny,
    sposób na wszelkie reklamacje i zawiłe sprawy w bzwbk.

  • 3. Data: 2013-12-02 16:18:50
    Temat: Re: Zielony złodziej
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 02 Dec 2013 04:26:01 -0800, Jacobs napisał(a):

    > Konto KGP założone, warunki spełnione a premii ani widu ani słychu.

    Kiedy założyłeś konto?

    Xenocide

  • 4. Data: 2013-12-02 20:07:32
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 grudnia 2013 15:15:11 UTC+1 użytkownik Konfabulator napisał:
    > Kiedyś na stronie był mail do recznika klienta. Bardzo skuteczny, choć powolny,
    sposób na wszelkie reklamacje i zawiłe sprawy w bzwbk.

    Nadal jest:
    r...@b...pl
    https://www.bzwbk.pl/informacje-o-banku/rzecznik-kli
    enta-banku-zachodniego-wbk/rzecznik-klienta-banku-za
    chodniego-wbk.html
    Może długo to trwa, ale zawsze było skuteczne w moim przypadku, o wiele bardziej niż
    infolinia...

  • 5. Data: 2013-12-02 20:51:07
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    > Kiedy założyłeś konto?

    To jest dobre pytanie, bo ja założyłem 2.10.2013 i dowiedziałem się że za
    październik się nie należy - tylko za pełne miesiące.
    Zakładając konto na początku października, pierwszego "bonusa" będę miał pod
    koniec grudnia.

  • 6. Data: 2013-12-02 22:32:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konfabulator" 5...@g...co

    : Kiedyś na stronie był mail do recznika klienta.

    M@il juz podano, więc nie podam

    : Bardzo skuteczny,

    Przed 5 laty był skuteczny, teraz odpowiada to, co mu ślina na język przyniesie.

    : choć powolny, sposób na wszelkie reklamacje i zawiłe sprawy w bzwbk.

    Zapytałem, jak przekonać BZ WBK do tego, że sporne konto jest
    firmowe -- dostałem odpowiedź, że w drodze wyjątku premia
    będzie naliczana po spełnieniu warunków.

    Warunki są spełnione od początku -- premii nie ma.
    Rozmowa jak ze ślepym o kolorach.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-12-03 12:21:01
    Od: Niktor <t...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 grudnia 2013 16:18:50 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

    > Kiedy założyłeś konto?

    26.09.2013

  • 8. Data: 2013-12-03 12:25:02
    Od: Niktor <t...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 grudnia 2013 20:07:32 UTC+1 użytkownik pws napisał:

> [...]
    chodniego-wbk.html

    > Może długo to trwa, ale zawsze było skuteczne w moim przypadku, o wiele bardziej

    Udało mi się dodzwonić i złożyć reklamacje, okazało się po wyjaśnieniach że pani
    Konsultant w oddziale żle wpisała numer kontaktowy. Enigmatyczne "żle wpisała" jest
    nie do wyjaśnienia przez infolinie. Po prostu cos źle wpisała. Po pytaniu kiedy mogę
    spodziewać się rozpatrzenia odpowiedzieli że mają na to 30dni.

  • 9. Data: 2013-12-03 14:00:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Niktor" 0...@g...co

    > Kiedy założyłeś konto?

    : 26.09.2013

    Więc imo powinni dać w listopadzie za październik.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'